۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۲۳۳۸۵۵

گلزار شهدای منطقه گلفرج ساماندهی شد

خبرگزاری رسا ـ طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای گلفرج با هزینه ای بالغ بر 200 میلون ریال به همت سازمان منطقه آزاد ارس به بهره‌برداری رسید.
محسن خادم عرب باغي، مديرعامل سازمان منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بهره‌برداری از پروژه ساماندهی گلزار شهدای منطقه گلفرج در استان آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، جانشین فرمانده مرکز حفظ ارزش های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی و نیز فرزند شهید حمید باکری و مسؤولان شهرستان و جمع کثیری از اهالی برگزار شد.

 


محسن خادم عرب باغی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این مراسم با تأکید بر این‌که شهدا همواره سند افتخاری بر تارک تاریخ ما هستند، گفت: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند و این عزیزان جان خود را از دست دادند اما به ذخیره ای تبدیل شدند که همیشه جاویدان خواهند بود.

 


وی با بیان این‌که امنیت پایدار وابسته به شهداست و باید یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت، افزود: اعتقاد داریم محرم و صفر دین را زنده نگهداشته است و این در سایه بزرگداشت حضرت سیدالشهدا(ع) است.

 


همچنین سردار ارجمندفر، جانشین فرماندهی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) استان آذربایجان شرقی گفت: شهدا از والاترین افتخارات کشور هستند و خون شهدا قوی ترین سلاح است و هیچ قدرتی یارای مقاومت در برابر آن را ندارد.

 


وی افزود: شهدا نمونه کامل یک بسیجی هستند و ما نیز باید مانند یک بسیجی در راه مقابله با دشمن و حفظ انقلاب بکوشیم چرا که حفظ انقلاب به وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری نظام نیازمند است.

 


ارجمندفر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ما در جنگ تحمیلی با تمام قدرت در برابر دنیا ایستادیم و بدون دادن هیچ امتیازی از تمامیت ارضی کشور صیانت کردیم که این ضربه بزرگی به استکبار جهانی بود.

 


وی در پایان از وحدت و همدلی مسؤولان جلفا ابراز خشنودی کرد و آن را نقطه عطفی در راه پیشبرد اهداف کلان سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس دانست و در پایان از خدمات فرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اهدای لوح تقدیر، تجلیل بعمل آورد.

 


گفتنی است، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اهدای لوحی از 6 خانواده شهید روستای گلفرج تقدیر کرد، طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای گلفرج با هزینه ای بالغ بر 200 میلون ریال توسط سازمان منطقه آزاد ارس انجام گرفته است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات