۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۳۳۸۸۵

کاروان پیاده روی «کربلای معلا بصیرت حسینی» از کاشان عازم کربلا شد

خبرگزاری رسا ـ کاروان پیاده روی کربلای معلا بصیرت حسینی عصر امروز پس از زیارت حبیب ابن موسی(ع) شهرستان کاشان عازم کربلا شد.
كاروان پياده روي كربلا معلي بصيرت حسيني كاشان كاروان پياده روي كربلا معلي بصيرت حسيني كاشان كاروان پياده روي كربلا معلي بصيرت حسيني كاشان كاروان پياده روي كربلا معلي بصيرت حسيني كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان،  کاروان پیاده روی  335 نفره کربلای معلا از کاشان به کربلا در حالی که هر یک از زائران این کاروان یک پرچم که به نام ائمه اطهار(ع) و شهدای کاشان مزیّن شده بود مسیر زیارت حبیب ابن موسی(ع) تا پارک شهید غدیرزاده در خیابان امام خمینی(ره) این شهرستان را در حالی که از طرف خانواده خود بدرقه می‌شدند پیاده روی کردند و سپس با اتوبوس عازم اهواز شدند.

 

کاروان پیاده روی کربلای معلا بصیرت حسینی کاشان بعد از اجرای چند برنامه در اهواز مسیریک هزار و 100 کیلومتری خود را از چزابه به طرف کربلا آغاز خواهند.

 

زیارت عاشورا، مداحی و سخنرانی حجت الاسلام اکبر فلاح مسؤول دفتر آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان از جمله برنامه هایی بود که امروز قبل از اعزام این کاروان در محل زیارت حبیب ابن موسی(ع) این شهرستان برگزارشد.

 

حجت الاسلام اکبر فلاح مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه درکاشان در جمع کاروان پیاده روی کربلای معلا بصیرت حسینی ‌کاشان در زیارت حبیب ابن موسی گفت: افتخار بزرگی نصیبت شما شده است که قدم در راهی می گذارید که آرزوی همه شیعیان امام حسین(ع) است.

 

وی افزود: شما امروز به عنوان سفیران جمهوری اسلامی در کشور عراق هستید و باید مواظب باشید دراین سفر سفیران شایسته ای برای جمهوری اسلامی باشید.

 

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه درکاشان یاد آورشد: شما اعضای کاروان پیاده روی کربلای معلا حتی یک روز از سفر 16 روزه ای که در پیش دارید جزء عمر شما محاسبه نمی شود.

 

مدیر کاروان پیاده روی کربلای معلا کاشان بصیرت حسینی نیز گفت: کوچکترین فرد زائرکربلای معلی کاروان 20 سال و بزرگترین زائر 81 ساله است.    

  

مهدی شجری گفت: 335 پرچم برای 335 نفر اعضای کاروان تهیه شده است که هر یک از این پرچم نام یکی از ائمه اطهار(ع) و یا شهدای شهرستان کاشان نقش بسته است./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات