۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۲۳۳۸۹۹
دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی:

قدرت هسته‌ای سبب توسعه کشور می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکمیته سیاسی جبهه ایستادگی با بیان این‌که قدرت هسته‌ای فقط در تولید سلاح هسته‌ای نیست، گفت: قدرت هسته‌ای ایران سبب توسعه کشور و توان سیاسی آن می‌شود.
قدرت هسته‌اي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین کنعانی مقدم دبیر کمیته سیاسی جبهه ایستادگی در  جلسه هم‌اندیشی «جایگاه موضوع هسته ای ایران در سیاست های تقابلی رژیم صهیونستی» که امروز سه شنبه 11 آذر ماه در مؤسسه تحقیقات و پژوهش های سیاسی علمی ندا برگزار شد، گفت: سابقه فعایت‌های هسته ای ایران مربوط به قرارداد نیروگاه بوشهر در سال 1352 شمسی است.
 
وی افزود: در زمان رژیم طاغوت وقتی شاه نداشتن انرژی هسته ای را بهانه‌ای برای حمله به ایران از سوی بلوک شرق اعلام می‌کند، آمریکا در جواب شاه می‌گوید که ایران زیر چتر هسته‌ای آمریکا است و به دنبال آن قرارداد گل یا فلاور در سال 1356 بین رژیم شاه و رژیم صهیونستی بسته می‌شود.
 
عضو سابق شواری عالی سپاه با بیان این‌که صهیونست‌ها سابقه فعالیت هسته ای دارند، اظهار کرد: رژیم صهیونستی تئوری گنگی در انرژی هسته‌ای دارد و مستقیم اعلام نمی‌کند که مجهز به بمب هسته‌ای است، این رژیم حتی اجازه بازرسی به آژانس و شورای حکام جهت بازدید از نیروگاه‌های هسته‌ای را نمی‌دهد.
 
کنعانی با  افشای سندی از ساواک که مروبط به 40 سال پیش است، ادامه داد: در این سند مشخص است که رژیم شاه و صهیونستی برای ساخت بمب اتمی همکاری می‌کرده‌اند.
 
وی افزود: در این اسناد گفته شده است که اگر شاه از فلسطینی ها حمایت کند، در این صورت رژیم صهیونستی نیز  ملک‌حسین پادشاه را کنار می‌گذارد.
 
دبیرکمیته سیاسی جبهه ایستادگی با بیان این‌که قدرت هسته ای فقط در تولید سلاح هسته ای نیست، تأکید کرد: اقتدار هسته‌ای سبب رشد و توسعه سایر بخش‌ها از جمله اقتصاد و صنعت می شود.
 
کنعانی با اشاره به سخن گلدا مایر نخست وزیر سابق رژیم صهیونستی افزود: گلدا مایر معتقد بود که ایران هسته‌ای سبب نابودی صهیونیست می‌شود.
 
عضو سابق شورای عالی سپاه با بیان این‌که بمب اتمی در برخی کشور ها به سرقت رفته است، اظهار کرد: در کشور آمریکا تاکنون چند بار بمب اتمی به سرقت رفته است و نیت پلید آمریکایی‌ها این است که زمانی که از آن استفاده کردند، به دیگر کشورها تهمت بزنند./818/پ202/ب6
ارسال نظرات