۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۲۳۳۹۸۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

سران فتنه 88 دروغ و تهمت را ترویج دادند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: فتنه گران دروغ و تهمت را با شعار تقلب در انتخابات در جامعه ترویج دادند.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم 9 دی در استان با بیان این‌که ویژه برنامه‌های روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در تمامی شهرستان‌ها با شکوه و شور خاصی برگزار خواهد شد، اظهار کرد: به مناسبت حماسه 9 دی برنامه های مختلف و متنوعی در استان تدارک دیده شده است.

 


حجت الاسلام تقی زاده گفت: با توجه به تجمع خودجوش مردم تبریز در 8 دی سال 88 که نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در خلق حماسه 9 دی در سراسر کشور داشت، در این روز تاریخی نیز تجمعی درسه راه طالقانی تبریز ساعت 10 صبح برگزار می شود که سخنران این مراسم آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خواهد بود.

 


وی در ادامه با بیان این‌که فتنه گران در جریان حوادث سال 88 در پی تغییر مسیر آرمان های اصیل و ارزشمند امام خمینی(ره) و انقلاب بودند، اظهار داشت: سران فتنه و حامیان آنها در داخل و خارج کشور با انجام اقدامات غیر قانونی خود زمینه ساز عرض اندام منافقین، فدایی ها، سلطنت طلبان و سایر گروهک های ضد انقلاب شدند که این گناهی نابخشودنی به شمار می رود.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که فتنه گران دروغ و تهمت را با شعار تقلب در انتخابات در جامعه ترویج دادند، گفت: این اقدام آنها باعث شد شیرینی انتخابات بی نظیر خرداد 88 که در آن 40 میلیون ایرانی پای صندوق های رای حاضر شده بودند، به تلخی گرایید.

 


حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: به دلیل همین اقدامات غیر منطقی و غیر قانونی فتنه گران، موقعیت سیاسی، اجتماعی و حتی اخلاقی نظام جمهوری اسلامی کاهش پیدا کرد تا جایی که دشمنان نظام و غربی ها اعلام کردند در ایران آداب و رسوم انتخابات پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی رعایت نمی شود.

 


وی با اشاره به انتخابات متعدد در طول بیش از سه دهه گذشته، جمهوری اسلامی ایران را یکی از دمکراتیک ترین کشورهای جهان عنوان کرد و گفت: اعتقاد اکثریت کارشناسان و صاحب نظران سیاسی و اجتماعی، فتنه گران در جریان حوادث سال 88 علاوه بر اینکه بی انصافی کردند، نسبت به قانون نیز بی اعتنائی کردند.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که فتنه‌گران کار را به جایی رساندند که نسبت به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب نیز بی اعتنا شدند، افزود: با وجود تمام فتنه گری ها و نقشه های استکبار جهانی، امت اسلامی با بصیرت مثال زدنی خود و مدیریت داهیانه و مدبرانه رهبر انقلاب تمام توطئه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کردند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات