۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۲۳۴۰۳۰
باحضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: مراسم اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی فردا با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، جمعی از مدیران کل استان، فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان ها برگزار می شود.
سي و هفتمين دوره مسابقات قرآني در آذربايجان غربي

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار کرد: اختتامیه مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی که از روز گذشته با حضور منتخبان شهرستانی در ارومیه آغاز به کار کرده است، فردا در سالن اداره برق برگزار می شود.

 

 

وی اظهار کرد: مراسم اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، نوزدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، هفتمین دوره مسابقات اذان وششمین دوره مسابقات ابتهال بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اداره برق برگزار می شود.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد با اشاره به حضور حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: استاندار، مدیران کل، فرمانداران و ائمه جمعه، خانواده های قرآنی از دیگر میهمانان مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی آذربایجان غربی هستند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: فردا با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی منتحبان قرآنی استان در رشته های مختلف معرفی و تجلیل می شوند.

 

وی اظهار داشت: مسابقات قرآنی آذربایجان غربی با حضور 530 نفر از متسابقین شهرستانی در ارومیه در حال برگزاری است.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد گفت: در حال حاضر نوزدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم آذربایجان غربی در سالن اداره برق آغاز به کار کرد.

 

وی افزود: در این دوره از رقابت ها 11 گروه تواشیح، مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم از شهرستان های ماکو، خوی، ارومیه و تکاب حضور دارند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی تصریح کرد: مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم فاقد مرحله شهرستانی بوده و شرکت کنندگان به صورت مستقیم در مرحله استانی حضور یافته اند.

 

حجت الاسلام اصغرنژاد گفت: از میان گروههای شرکت کننده یک گروه تواشیح به عنوان برترین انتخاب شده و به مسابقات کشوری راه خواهد یافت./936/ت302/ب4

ارسال نظرات