۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۲۳۴۰۴۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

ظرفیت پژوهش در مؤسسات فرهنگی نادیده گرفته شده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام قطبی با اشاره به این که مؤسسات فرهنگی و هنری باید بیشتر از ظرفیت پژوهش استفاده کنند، گفت: متأسفانه ظرفیت پژوهش در مؤسسات نادیده گرفته شده است.
حجت الاسلام قطبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد قطبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عصر امروز در نشست رؤسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان اصفهان گفت: از بهترین فرصت هایی که برای رشد کودکان می تواند فراهم شود، کانون های فرهنگی هنری  مساجد است.

 

 

وی در ادامه از وظایف این کانون ها را ارتباط نخبگان با  این مجامع فرهنگی هنری، دانست و ابراز داشت: استاندارد سازی، کلاس ها و صدور گواهی معتبر برای کلاس ها نیز وظایفی است که فرهنگ و ارشاد باید برای کانون های فرهنگی  هنری انجام دهد.

 

 

حجت الاسلام قطبی در ادامه تصریح کرد: برگزاری دوره های نویسندگی، که منجر به فعالیت های مطالعاتی می شود از اهم فعالیت های کانون های مساجد است.

 

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان این که در مسجد هزینه ها بسیار پایین تر از سایر کانون ها و مؤسسات فرهنگی و هنری است گفت: در مسجد محدودیت های قانونی بسیار کمتر از سایر مکان ها است.

 

 

وی با اشاره به این که مؤسسات فرهنگی و هنری باید بیشتر از ظرفیت پژوهش استفاده کنند، تصریح کرد: متأسفانه ظرفیت پژوهش در مؤسسات نادیده گرفته شده است.

 

 

حجت الاسلام قطبی با بیان این که در سنوات گذشته مجوز مؤسسه تک منظوره پژوهشی صادر نکرده ایم ابراز داشت: مستند سازی میراث علمی بر عهده مؤسسات فرهنگی و هنری است./939/پ203/ب4

ارسال نظرات