۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۲۳۴۰۵۸

رادیو معارف متولی رسانه‌ای مطالبات جانبازان

خبرگزاری رسا ـ جمعی از مدیران و کارکنان رادیو معارف با اعضای انجمن جانبازان نخاعی دیدار کردند.
جانبازان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، جمعی از مدیران و کارکنان این رادیو در دیداری صمیمانه با اعضاء انجمن جانبازان نخاعی کشور شرکت کردند که در آن ضمن آشنایی با اهداف و اقدامات یادگاران هشت سال دفاع مقدس، برخی پیشنهادها و تعامل‌های تبلیغی و رسانه‌ای مطرح شد.

 

در ابتدای این دیدار جانباز سرافراز سردار حیدر بنایی مسئول امور مناسب‌سازی و رفاهی انجمن جانبازان نخاعی کشور در تشریح اهداف انجمن گفت: این انجمن با شناسایی تمامی جانبازان نخاعی سراسر کشور سعی در همیاری و تسهیل مشکلات این عزیزان دارد. برگزاری اردوهای زیارتی، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی، امور درمانی، مناسب‌سازی محیط زندگی و ... از جمله مواردی بود که در این نشست به آن‌ها اشاره شد.

 

حیدر بنایی با اشاره به حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در جانبازان، نامناسب بودن فضاها و اماکن عمومی کشور را از مهم‌ترین مشکلات پیش روی جانبازان قطع نخاعی عنوان کرد و گفت: متأسفانه حتی در بیشتر مساجد کشور نیز به این نکته که برای سهولت حضور یک جانباز ویلچری راهی در نظر گرفته شده باشد، توجه نشده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین لطفی‌نیاسر مدیر رادیو معارف نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اعضاء محترم انجمن بخاطر فرصتی که در اختیار کارکنان و مدیران این رادیو قرار دادن؛ گفت: شما عزیزان در جنگ تحمیلی توانستید وظیفه خود را بخوبی انجام دهید و اگر از خیل دوستان و هم‌رزمان شهیدتان جا مانده‌اید اما در پیشگاه خدای متعال رو سفید هستید که با دادن عضوی از بدن خود سهم و دین خود را ادا کرده‌اید و حضور شما در اجتماع به معنای یادآوری همان رشادت‌هاست.

 

لطفی‌نیاسر در ادامه با تاکید بر اینکه رادیو معارف از این پس متولی رسانه‌ای مطالبات جانبازان نخاعی خواهد بود؛افزود: امیدوارم ما هم در این نبرد نابرابر یعنی جنگ نرم بتوانیم در پیشگاه خداوند رو سفید شده و شرمنده شما و شهدا و امام شهداء نشویم.

 

در پایان دیدار نیز با تقدیم هدایایی از جانبازان عزیز تجلیل شد./978/د101/س

ارسال نظرات