۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۲۳۴۲۴۵
نماینده مردم تبریز:

گره مشکلات کشور تنها با تفکر بسیجی گشوده می‌شود

خبرگزاری رسا ـ عضو کمسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس گفت: تنها با ایمان و اعتقاد قلبی جوانان بسیجی می توان گره مشکلات کشور را گشود.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی عصر پنجشنبه در همایش حقوقدانان بسیجی آذربایجان شرقی با بیان این‌که تفکر بسیجی همواره راهگشای امور بوده است، اظهار داشت: امروز تنها راه چاره تمسک به تفکر یسیجی است.

 


وی با تأکید بر این‌که تنها با ایمان و اعتقاد قلبی جوانان بسیجی می توان گره مشکلات کشور را گشود، گفت: متأسفانه علیرغم این‌که نیروهای انسانی کشور ماهر و تحصیل‌کرده است، اما به علت وجود مشکلات اقتصادی استعداد آنها به هدر می رود.

 


سعیدی با بیان این‌که تاکنون به استعدادها و ظرفیت های خود توجه نکرده ایم و این امر باعث شده در طول سال های گذشته افراد برای یافتن شغل به دیگر کشورها سفر کنند، تصریح کرد: یکی از مشکلات کشور در حوزه آموزش است که شاهد رقابت علمی بین فقرا و ثروتمندان هستیم.

 


سعیدی با بیان این‌که این مسأله مطابق با قانون اساسی نبوده و در شأن نظام نیست، خاطرنشان کرد: تلاش برای فارغ التحصیلی در بین دانش آموختگان باعث شده که آنها حتی از کسب برخی از  مهارت ها غفلت کنند و بعد از فارغ التحصیل شدن با مشکل بیکاری مواجه شوند.

 


وی رفع موانع سرمایه گذاری در استان را یکی از ضروریات دانست و گفت: در این استان سرمایه گذار سرمایه خود را برای احداث کارخانه به کار می گیرد، اما متاسفانه به علت برخی از مشکلات در ارایه تسهیلات سرمایه گذاران را با مشکلات جدی مواجه می کند.

 


همچنین صمد عزیزی مسؤول سازمان بسیج حقوقدانان استان با بیان این‌که نظام جمهوری همواره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف متکی بوده است، اظهار داشت: بسیج احساس تکلیفی است در قبال جامعه اسلامی که باید نقش خود را به درستی ایفا کند.

 


وی ادامه داد: دوران هشت سال دفاع مقدس جنگ سخت دشمن علیه ایران بود که با حضور بسیجیان شکست خورد ولی جنگ نرم آنان تمام شدنی نیست و نمونه‌ آن را می‌توان در مسایل هسته‌ای مشاهده کرد، انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است که دشمن می‌خواهد با ابزارهای مختلف از جمله تحریم و اجماع بین المللی این حقوق را از ملت ایران سلب نماید.

 


عزیزی با بیان این‌که بسیج حقوقدانان در آذربایجان‌شرقی از سال 89 کار خود را شروع کرده است، بیان داشت: امیدواریم برنامه‌های این سازمان را به بهترین شکل پیاده کنیم و نقش فعالی را در جامعه ایفا کنیم، قصد داریم در مسایل خارج از سازمانی ورود کنیم که هیچ‌کس حاضر به ایفای نقش در آن نیست که از جمله‌ی آن‌ها، مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

 


وی با بیان این‌که هدف بهره‌گیری از دانش بسیجیان حقوقدان در جهت کاهش آسیب‌ها و فعالیت در عرصه‌ نظام سازی است، گفت: اگر ما امروز در موارد قانونی از جمله حقوق عمومی، انتخابات و حقوق خانواده مشکل داریم به دلیل عدم نظام سازی صحیح در کشور است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات