۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۲۳۴۲۸۹
آیت الله طبرسی:

شعار حقوق بشر ابزاری برای سلطه بر ملت های مظلوم است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که حقوق بشر تنها برای سرمایه‌داران و اربابان آنها است، گفت: شعار حقوق بشر تنها ابزاری برای کسب منافع استکباری و استعماری چند کشور خاص در دنیا است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به مسأله ازدواج در اسلام اشاره کرد و با بیان این که ازدواج از سنت های حسنه پیامبر اسلام است، گفت: در اسلام نیز ازدواج امری مقدس است.

 

وی از ازدواج به عنوان ضرورتی مهم یاد کرد و با بیان این که در آیات و روایات دینی همواره بر انجام این سنت پیامبر تأکید بسیار شده است، افزود: ازدواج یک امر عبادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ازدواج راه مناسبی برای دوری و پرهیز از گناه است، تصریح کرد: انجام این سنت ارزشمند الهی انسان را از گناه دور می دارد.

 

آیت الله طبرسی بر ضرورت گسترش فرهنگ ازدواج آسان در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: باید زمینه ای فراهم شود تا نسل جوان جامعه بتوانند تشکیل زندگی دهند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که متأسفانه امروز سبک زندگی غربی در جامعه اسلامی رسوخ کرده است، ادامه داد: فرهنگ تجرد گرایی در حال تبدیل شدن به یک اپیدمی فراگیر است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که ترویج فرهنگ ازدواج از نابودی نسل ها و پیر شدن جامعه جلوگیری خواهد کرد، افزود: اگر جامعه به همین شیوه حرکت کند به حتمشاهد مشکلات جمعیتی در چند سال آینده خواهیم بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، گفت: حضور میلیون ها زائر از سراسر کشور در کربلا نشان از اوج عشق و دلدادگی مردم به امام حسین(ع) است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که زائران ساعت ها در مرزها منتظر می ماند تا خود را به کربلا برسانند، تصریح کرد: این همان عشق حقیقی به سید و سالار شهیدان است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که امام حسین (ع) به برکت اخلاص، دل‌ها را جذب کرد، افزود: حضور میلیون ها زائر از کشورهای مختلف در اربعین حسینی نشان دهنده دلدادگی مردم به امام خود است.

 

وی در ادامه سخنان خود به در پیش بودن روز حقوق بشر اشاره کرد و با بیان این که غربی ها همواره تلاش کردند تا جمهوری اسلامی ایران را ناقض حقوق بشر معرفی کنند، گفت: همه تلاش های آنها به دلیل حقانیت نظام اسلامی با شکست مواجه شده است.

 

امام جمعه ساری با بیان این که آمریکا و متحدان اروپایی او خود بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا هستند، افزود: ناآرامی های چند روز اخیر در ایالت های آمریکا بیان کننده نقش آشکار حقوق بشر در این کشور است.

 

وی با بیان این که حقوق بشر تنها برای سرمایه‌داران و اربابان آنها است، ادامه داد: شعار حقوق بشر تنها ابزاری برای کسب منافع استکباری و استعماری چند کشور خاص در دنیا است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که پلیس آمریکا یک فرد سیاه پوست را به راحتی در خیابان کشت و دادگاه های این کشور نیز از جرم این فرد گذشتند، افزود: اما اعدام یک فرد مجرم و تبهکار در کشورمان که جرم او محرض است مورد نارضایتی آنها قرار می گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع گران شدن نان اشاره کرد و با بیان این که این اقدام دولت به منظور حمایت از تولید کننده و کارگران صورت گرفته است، گفت:  برای اینکه تولید در جای خود باشد و نانوایی‌ها تعطیل نشوند، قیمت نان را کارشناسی کرده و به مردم اعلام کردند.

 

وی با تأکید براین که نانوان ها نیز باید نان با کیفیت در اختیار مردم قرار دهند، ادامه داد: دولت باید با نظارت بیشتر بر روی کیفیت نان با متخلفان برخورد قانونی کند./950/پ201/ب1

ارسال نظرات