۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۴۳۷۲
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا خبرداد؛

فعالیت۷۰ مبلغ در مدارس ازنا

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا از حضور و فعالیت 70 مبلغ خواهر و برادر در مدارس این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان به مدارس

حجت‌الاسلام حشمت الله بیاتیان، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نقش مؤثر مبلغان در مدارس بیان داشت: 70 مبلغ خواهر و برادر در مدارس ازنا با همکاری آموزش و پرورش فعالیت می کنند.

وی با بیان این که روحانیان و مبلغان با حضور در مدارس و بین نسل جوان در راستای تربیت دینی آنان نقش بسزایی دارند، افزود: حضور آنان در ایجاد فضای معنوی بین دانش آموزان مؤثر است.

حجت الاسلام بیاتیان با اشاره به برگزاری گفتمان های دینی در مدارس ازنا عنوان داشت: مبلغان تأثیر فراوانی در جذب دانش آموزان برای حضور در گفتمان ها داشته اند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا خاطرنشان کرد: این مبلغان اعزامی با حضور در مدارس ازنا افزون بر اقامه نماز جماعت، به شبهات و پرسش های اعتقادی، دینی و فرهنگی نوجوانان و جوانان نیز  پاسخ می دهند.

حجت الاسلام بیاتیان در ادامه خاطرنشان کرد: دو هزار دانش آموز مدارس ازنا، در گفتمان های دینی ایام محرم و صفر شرکت کردند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا اهداف قیام عاشورا، تبیین فرهنگ عاشورا، حجاب و عفاف، مباحث مرتبط با نماز، ولایت فقیه، سیره اهل‌بیت(ع) و طرح مباحث دین گرایی و دین گریزی در بین جوانان، گرایش به فرقه های انحرافی و پیامدهای آن را از جمله موضوعات برگزاری این گفتمان ها بیان کرد.

وی هدف از برگزاری این گفتمان های دینی در مدارس را افزایش آگاهی و ارتقا اطلاعات دانش آموزان و هوشیاری آنان در برابر دسیسه های دشمن عنوان کرد.

حجت الاسلام بیاتیان تصریح کرد: ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش‌آموزان از دیگر اهداف اعزام مبلغ به مدارس و برگزاری این گفتمان ها در مدارس است./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات