۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۳۴۳۷۸
24 آذرماه؛

همایش سبک زندگی اسلامی در خرم آباد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان گفت: همایش سبک زندگی اسلامی در لرستان 24 آذرماه با محوریت جوانان در خرم آباد برگزار می شود.
سبک زندگي اسلامي حجت الاسلام سيد علي موسوي، مسؤول کانون هاي مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان، صبح  امروز، در جمع اصحاب رسانه گفت: همایش سبک زندگی اسلامی در خرم آباد با حضور جوانان عضو کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان لرستان در خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: همایش سبک زندگی اسلامی 24 آذر ماه جاری با حضور کارشناسان مسائل خانواده در خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی مهم ترین هدف برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی را تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی بین نسل جوان و مقابله با توطئه های دشمنان بیان کرد.

وی با بیان این که همایش سبک زندگی اسلامی به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری لرستان برگزار می شود، تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری حضرت ولی‎عصر(عج) خرم آباد نیز در برگزاری این همایش با کانون های مساجد لرستان همکاری می کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد لرستان با اشاره به توطئه های دشمن و تهاجم فرهنگی در جامعه امروز بیان داشت: دشمنان اسلام با بهره گیری از ظرفیت ماهواره ها، رسانه و فضای مجازی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در جامعه هستند.

وی با بیان این که دشمنان اسلام به دنبال فروپاشی کانون گرم خانواده، رواج فساد، بی بند و باری در جامعه هستند، عنوان داشت: جلوگیری از برنامه های دشمن مسأله ای ضروری است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر هوشیاری خانواده ها در برابر توطئه های دشمنان افزود: عموم مردم و مسؤولان در برابر دسیسه های دشمنان و ارتقای بصیرت عمومی در برابر دسیسه های دشمنان ضروری است.

گفتنی است، همایش سبک زندگی اسلامی 24 آذر ماه جاری، در سالن شهید آوینی اداره ارشاد اسلامی خرم آباد برگزار می شود./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات