۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۲۳۴۵۴۶

دیدار کارکنان فرودگاه امام خمینی با آیت‌الله مکارم شیرازی

خبرگزاری رسا ـ جمعی از کارکنان اداره کل فرودگاه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کردند.
سعيد چلندري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از کارکنان اداره کل فرودگاه امام خمینی(ره) پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی دیدار کردند.

 

براساس این گزارش؛ در این مراسم حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی در سخنانی با تقدیر از همکاری فرودگاه امام خمینی(ره) در برگزاری کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری‌ از دیدگاه علمای اسلام، فرودگاه‌ها را دروازه‌های هر مملکتی دانست و گفت: به هر میزان در بخش فرودگاهی پیشرفت شود خوب است.

 

وی ادامه داد: به هر میزان در فرودگاه‌ها نظم، وقت شناسی، نظافت و دیگر مسائل صورت گیرد خوب است، چرا که سبب حفظ آبروی نظام و کشور می‌شود؛ اسلام با تکنولوژی مخالف نیست ولی باید موارد مفید آن را گرفت و استفاده کرد.

 

سعید چلندری، مدیر کل فرودگاه امام خمینی(ره) نیز در سخنان با بیان این‌که این فرودگاه از نظر تعداد پرواز دومین فرودگاه کشور است، اظهار داشت: تعداد پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره) با فرودگاه مشهدی مساوی است، حداقل روزی 160 پرواز و در ایام پیک 210 پرواز صورت می‌گیرد.

 

چلندری در ادامه با اشاره به انتقال پرواز حجاج بیت الحرام به فرودگاه امام خمینی(ره) بیان داشت: پس از جلسات متعدد مسؤولان، این پروازها امسال به فرودگاه امام(ره) منتقل شد.

 

وی افزود: با وجود محدودیت‌های شدید این کار امکان پذیر نبود، اما با تلاش شبانه روزی 200 نفر از کارکنان فرودگاه در مدت زمان یک و نیم ماه زیر ساخته‌های لازم برای پروازهای حجاج آماده شد.

 

مدیر کل فرودگاه امام خمینی(ره) تعداد حجاج اعزام شده از این فرودگاه به خانه وحی را حدود 20 هزار زائران خواند و بیان داشت: خوشبختانه بدون هیچ مشکلی این کارها صورت گرفت و حتی یک نفر از زائران نیز اعتراضی نداشت.

 

چلندری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح تدابیر صورت گرفته از سوی فرودگاه امام خمینی(ره) برای برگزاری «کنگره جهانی جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام»، اختصاص ترمینال و دفتر فرودگاهی ویژه مهمانان را از جمله این عملکردها دانست و بیان داشت: قریب به 230 مهمان از سالن عمومی و بقیه از سالن خصوصی فرودگاه استفاده کردند./993/پ202/ف

ارسال نظرات