۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۳۴۵۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جنبش دانشجویی نماد استکبارستیزی اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با بیان این که تفکر اسلامی جزء لاینفک جنبش دانشجویی است، گفت: دانشجویان ایران چه پیش از انقلاب و چه پس از آن همواره نماد استکبارستیزی اسلامی بوده اند.
حجت الاسلام روحاني نيا - روز دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی امروز همزمان با شانزدهم آذر، روز دانشجو در جمع دانشجویان استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو شانزدهم آذر سال 1332، اظهار کرد: روز دانشجو روز استکبارستیزی، عدالت‌خواهی و مقاومت اسلامی دانشجویان ایران در برابر استعمار و استکبار است.

 

به گفته وی روز دانشجو در واقع روز تولد مرگ بر آمریکا است، شعاری که از چندین سال پیش از انقلاب از سوی آزادی خواهان فریاد زده شده و اکنون نیز همچنان به عنوان نماد و نشانه مبارزه با زیاده خواهی های استکبار جهانی استفاده می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با بیان این که می بایست روز دانشجو را به عنوان نمادی از استکبارستیزی اسلامی دانشجویان ایران زمین دانست، اضافه کرد: استکبارستیزی اسلامی جزء لاینفک جنبش دانشجویی ایران چه پیش از انقلاب و چه پس از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی بوده است.

 

حجت الاسلام روحانی نیا خاطرنشان کرد: دانشجویان نقش ویژه ای در مبارزات انقلابی، تقابل و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی داشتند و پس از انقلاب نیز این نقش آفرینی در تعامل و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان ادامه داشت.

 

به گفته وی در طول بیش از سه دهه گذشته از انقلاب اسلامی دانشجویان در تمامی عرصه های مربوط به نظام اسلامی جایگاه ویژه ای داشته اند و اقدامات آن ها منتج به رشد و بالندگی ایران اسلامی در عرصه فرهنگ، اندیشه های اسلامی، اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و غیره شده است.

 

دبیر ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی استان خراسان شمالی با بیان این که نقش آفرینی دانشجویان در نظام اسلامی همچنان با قوت ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: دانشجویان ما به عنوان پیش قراولان مقابله با دشمن در عرصه های جدید حضوری فعال داشته و اجازه نمی دهند نقشه های دشمن برای تضعیف نظام اسلامی اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر دانشجویان مسلمان ایران در عرصه جنگ نرم افزاری و مقابله فکر با فکر در خط مقدم جبهه قرار دارند و با جنبش نرم افزاری خود در مقابل توطئه های دشمنان علیه فرهنگ، تمدن و اندیشه اسلامی ایستاده اند.

 

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که از طرف دیگر دشمنان ایران اسلامی نیز برای به زانو درآوردن جوانان و دانشجویان کشور و دست یابی به اهداف شوم خود، تهاجم فرهنگی علیه کشور را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: در این زمینه می بایست با ارتقای سطح دانش و آگاهی و نیز بصیرت افزایی دینی در برابر دشمنان مقاومت کنیم.

 

به گفته وی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان لازم است دانشجویان انقلابی و آگاه با تمام توان به مقابله با ابزارهای مختلف این گونه از تهاجم دشمنان بروند و اجازه ندهند با تأثیرگذاری این تهاجمات، اندیشه و ارزش های اسلامی جوانان دچار استحاله شود./9314/پ202/ب5

ارسال نظرات