۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۲۳۴۶۴۵
استاد حوزه علمیه آمل:

شبهه افکنی در دین با هدف جلوگیری از جهانی شدن اسلام ناب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) هستند، گفت: امروز خطر داعش بسیار مهم است که همگان باید در این عرصه هوشیار و آگاه باشند.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، امشب در مراسم سوگواری ایام شهادت امام حسین(ع) که در مسجد امام رضا(ع) برگزار می شود با بیان این که حضور در چنین مراسماتی به سبب آن است تا فرهنگ عاشورایی را زنده کنیم، گفت: باید تلاش کنیم تا در این ایام درک ارزنده ای نسبت به نهضت سرور و سالار شهیدان پیدا کرده و الگوگیری ارزنده ای از آن داشته باشیم.


وی با اشاره به این که انسان باید در ایام به دنبال تعالی بعد معرفتی خود باشد، افزود: فرصت های ارزشمندی در این روزها وجود دارد که باید تلاش کنیم تا بر تهذیب نفس و تکامل معنوی خویش بیافزاییم.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که عزاداری برای امام حسین(ع) و اهل بیت معصومین(ع) از بعد روانی در انسان اثرگذار است، تصریح کرد: انسان باید در تلاش باشد تا بهره معنوی گرانقدری از عزاداری ها و این مراسمات نورانی داشته باشد.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله(ع)، ادامه داد: ماه های محرم و صفر از ارزش والایی برخوردار بوده که دین مبین اسلام را زنده و پایدار نگه داشته است و باید بهره گیری خوبی از آن داشته باشیم.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که توسل به امام حسین(ع) همیشه اثرات گرانقدری برای ما داشته است، گفت: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس با خواندن زیارت عاشورا و توسل به این بزرگواران افتخارات ارزشمندی برای نظام اسلامی خلق کردند.


وی با اشاره به این که قرآن کریم به عنوان منبع و سرچشمه هدایت در اختیار ما قرار دارد، افزود: باید بهره گیری ارزشمندی از این کتاب نورانی داشته و سعی کنیم معارف والای آن را در زندگی خود به کار گیریم.

 

حجت الاسلام غفاری با بیان این که قرآن کریم کتاب نورانی و بزرگی است که تاثیرگذاری بسیاری برای انسان دارد، تصریح کرد: باید ببینیم چه میزان این کتاب نورانی را مطالعه کرده و در راستای بهره گیری از معارف و تعالیم گرانقدر آن کوشا هستیم.

 

وی با بیان این که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب محمدی(ص) هستند، گفت: امروز خطر داعش بسیار مهم است که همگان باید در این عرصه هوشیار و آگاه باشند.

 

استاد حوزه علمیه آمل با اشاره به این که گروه داعش برای تحقق خواسته های خود دست به هر کاری می زند، بیان داشت: تلاش ما باید در راستای آن بوده که در مسیر تقرب به خداوند منان گام برداشته و به دنبال امور فرعی نباشیم.

 

حجت الاسلام غفاری با تاکید بر این که امروز دشمنان به دنبال ایجاد شبهات برای علیه دین مبین اسلام هستند که ما به عنوان شیعیان باید آگاهی خود را حفظ کنیم، افزود: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی نقشی ارزشمند در عرصه مقابله با شبهات دشمنان دارد که باید به آن توجه شود./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات