۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۲۳۴۶۹۲
امام جمعه کازرون:

فرزند نامشروع غرب نفس‏های آخر را می‏کشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کازرون داعش را فرزند نامشروع استکبار جهانی خواند و گفت: راهپیمایی میلیونی زیارت اربعین حسینی نشان می دهد شیعیان و دیگر ظلم ستیزان جهان دچار رعب و وحشت نشدند، سیاست استکبار جهانی با شکست مواجه شده و این فرزند نامشروع نفس های آخر را می کشد.
حجت‌الاسلام خرسند امام جمعه کازرون
حجت‏الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به پیام راهپیمایی زیارت اربعین حسینی گفت: فرهنگ زیارت اربعین یعنی ادامه حرکت ظلم ستیزانه و روشنفکرانه اباعبدالله الحسین (ع) و تا ظلمی در عالم وجود دارد راه امام حسین(ع) هم پر رهرو است و آنان که راهپیمایی زیارت اربعین حسینی را انجام می دهند نمونه ای از افراد متحرک در این راه هستند.
امام جمعه کازرون ادامه داد: هر چه دشمن عرصه را برای ما سخت‏تر کند و ما را تهدید کند باید بداند که شیعه‏ای که در مسیر امام حسین (ع) حرکت می کند، اهل سازش نیست و در حقیقت اربعین یعنی احیاء شعار هیهات من الذله که مشعل راه ما برای تمام تاریخ است.
حجت الاسلام خرسند به جریان استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی و مبارزه همه جانبه آنها با اسلام به ویژه اسلام ناب محمدی اشاره کرد و افزود: استکبار در صدد است که اسلام آمریکایی و سازشکار را که در برابر مظلومیت حق سکوت می کند را ترویج می دهد تا اسلام حقیقی را به فراموشی رود.
وی در ادامه گفت: علی رغم تمام تلش غرب و هجمه‏های آنان سال به سال بر عظمت مراسم اربعین افزوده می شود و  قطعاً این جوش و خروش مردمی که نشانه عظمت و قدرت اسلام، شیعه و ظلم ستیزان عالم است سرکوب نخواهد شد.
امام جمعه کازرون تأکید کرد: بیست میلیون انسان از سراسر دنیا در کربلا اجتماع می‏کنند و این جوش و خروش نشانه ناکامی و شکست استکبار جهانی است و  عاشقان امام حسین(ع) با حفظ وحدت، بصیرت، استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و حفظ انسجام جاودانه خواهند ماند.
حجت الاسلام خرسند ابراز امیدواری کرد: زائرین اربعین که با پای پیاده به کربلای معلی مشرف می شوند نسبت به فلسفه این حرکت بیش از پیش آگاه باشند و موجب خواری روز افزون دشمنان اسلام و مسلمین شوند.
وی با اشاره به جریانات تکفیری و احمق خواندن حامیان آنها گفت: فعالیت این گروه ها باعث خواهد شد تا شیعه و محبین اهل بیت(ع) که غیر شیعیان را نیز شامل می شود، انسجامشان بیشتر شود.
امام جمعه کازرون تأکید کرد: ظرف سال گذشته تحرکات گروهک داعش در عراق بیشتر شده و تمایل زائرین به زیارت اربعین و سفر به عراق نیز بیش از پیش گشته است. این رویداد سخن امام خمینی(ره) را به ذهن متبادر می کند که «بکشید ما را که ملت ما بیدارتر می شوند».
حجت الاسلام خرسند پیش بینی کرد: گروهک تکفیری داعش در حال کشیدن نفس های آخر است، این فرزند نامشروع استکبار عمر طولانی ندارد و اربعین حسینی و حرکت میلیونی زائران آن به آنها نشان داد که از تبلیغات آنها رعب و وحشتی در دل مظلومین جهان وارد نشده و این سیاست صهیونیستی به شکست انجامیده است.
وی در پایان ابراز داشت: اربعین حسینی باعث وحدت، برادری و اخوت بیشتر در دین اسلام شده و برخلاف سیاست دشمن که به فکر جدایی افکندن در بین مسلمانان است از این حرکت استفاده بهینه شود./836/ت302/ج
ارسال نظرات