۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۲۳۴۷۰۲
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

700 مبلغ به استان لرستان اعزام می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر 700 مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق گوناگون شهرستان های لرستان اعزام می شود.
غلامي تبليغات لرستان اعزام مبلغين ماه محرم به نقاط مختلف کشور

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: به منظور تبلیغ و تبیین معارف ناب اسلام و مکتب اهل بیت(ع) 700 مبلغ بومی و غیر بومی در دهه پایانی ماه صفر به مناطق گوناگون لرستان اعزام می شوند.

وی با بیان این که روحانیان تأثیرگذارترین قشر در ایجاد بینش دینی در جامعه به ویژه بین نسل جوان هستند، عنوان داشت: ابلاغ پیام عاشورا و توسعه فرهنگ حسینی مهم ترین هدف اعزام مبلغان به مناطق گوناگون است.

حجت الاسلام غلامی در ادامه تصریح کرد: پاسخ‎گویی به مسائل و مشکلات شرعی مردم، آشنایی نسل جوان با اهداف قیام عاشورا، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان موضوعات روز جامعه از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی است.

وی افزود: گفتمان دینی، تبیین نشانه ‌های ظهور، تشکیل حلقه ‌های معرفت و تبلیغ چهره به چهره، امر به معروف و نهی از منکر از دیگر فعالیت های مبلغان است.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به هجمه های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران عنوان داشت: برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن باید اهداف قیام عاشورا در جامعه امروز تبیین شود.

وی در ادامه با بیان این که مبلغان در این راستا وظیفه ای سنگین بر دوش دارند، خاطرنشان کرد: مبلغان اعزامی باید با جذب جوانان و نوجوانان به برنامه های مذهبی و دینی، آنان را بیشتر با فرهنگ اهل بیت(ع) پیوند دهند.

محرم و صفر مهم ترین عامل زنده نگه داشتن اسلام است

حجت الاسلام غلامی با بیان این که محرم و صفر مهم ترین عامل زنده نگه داشتن اسلام است، خاطرنشان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای تبیین اهداف قیام عاشورا و جذب جوانان است که باید مورد توجه بیشتر مبلغان قرار گیرد.

وی با تأکید بر این که جوانان برای موفقیت در عرصه های گوناگون باید با معارف اهل بیت(ع)، سیره و سنت آنان آشنا شوند، افزود: پیروی از سیره علمی و رفتاری اهل بیت(ع) مهم ترین عامل موفقیت جوانان و مقابله با دسیسه های دشمن است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات