۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۳۴۷۲۵
عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران:

پژوهش محوری زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور می شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که پژوهش محوری یکی از ارکان اصلی علم آموزی است، بیان داشت: توجه به مسأله پژوهش می تواند اثرات و کارکردهای بسیاری برای توسعه و پیشرفت داشته باشد.
امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم نواختن زنگ پژوهش که در مدرسه نمونه دولتی احمدی لاریجانی آمل برگزار شد با بیان این که علم آموزی و پژوهش محوری اهمیت ارزنده ای دارد که باید به آن توجه شود، گفت: علم آموزی باید به بهترین نحو ممکن مورد اهتمام همگان باشد.

 

وی با اشاره به این که علم نور بوده و انسان را از همه ناپاکی ها پاک می کند، بیان داشت: امروز علوم گسترش بسیاری داشته است که باید در راستای پیشرفت و تعالی گام برداریم.

 

امام جمعه آمل با تاکید بر این که علم آموزی سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، افزود: حرکت در این مسیر نورانی سبب سعادت دنیا و آخرت انسان می شود که باید به نحو گرانقدری در مسیر آن حرکت کنیم.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که انبیای الهی و اهل بیت معصومین(ع) انسان های کاملی بودند، گفت: این بزرگواران انسان های معصومی بودند که خودکفا بوده و نیاز به حضور در کلاسی نداشتند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، افزود: علما، دانشمندان و پژوهشگران بزرگ با تحقیق و پژوهش به این جایگاه رفیع دست پیدا کرده و زمینه ساز خیر و برکات فراوان شدند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که حرکت در مسیر علم و دانش انسان را به مسیری متعالی و ارزشمند رهنمودن می کند، گفت: این بزرگواران راه نورانی و گرانقدری را انتخاب کردند که توانستند به مقامی ارزنده و والا رسیده و زمینه ساز برکات ارزشمندی باشند.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پژوهش محوری یکی از ارکان اصلی علم آموزی است، بیان داشت: توجه به مساله پژوهش می تواند اثرات و کارکردهای بسیاری برای توسعه و پیشرفت داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که جوانان ایران اسلامی باید در راستای دستیابی به علوم مختلف حرکت کنند، افزود: جوانان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باید در مسیر علم و پژوهش حرکت کرده و پیشرفت و توسعه را برای کشورمان رقم بزنند.

 

حجت الاسلام رحمانی آملی، تصریح کرد: حرکت در مسیر علم آموزی سبب سعادت نسل جوان جامعه می شود که باید از این فرصت ها به بهترین نحو ممکن بهره گیری داشته باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات