۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۳۴۷۳۳
مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران:

جامعه جهانی نیازمند بهره گیری از مدیریت علوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با تاکید بر این که امروز بی عدالتی، کشتارها و ظلم و ستیز در جهان بیداد می کند، بیان داشت: دنیای امروز نیازمند به عدالت و مدیریت علوی است تا جامعه جهانی از این وضعیت رهایی پیدا کند.
مديرکل اوقاف مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام ستارعلیزده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران امروز در نهمین جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران که در موقوفه قرآنی محمودآباد برگزار شد با اشاره به مدیریت علوی، گفت: جای مدیریت علوی در دنیای امروز خالی است که باید در راستای تحقق آن تلاش شود.

 

وی با تاکید بر این که امروز بی عدالتی، کشتارها و ظلم و ستیز در جهان بیداد می کند، بیان داشت: دنیای امروز نیازمند به عدالت و مدیریت علوی است تا جامعه جهانی از این وضعیت رهایی پیدا کند.

 

مدیر کل اوقاف مازندران ادامه داد: باید عدالت و مدیریت علوی در جهان حاکم شود و ما افتخار می کنیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران حکومت علوی برقرار است.

 

حجت الاسلام علیزاده با تاکید بر این که  الگوی عدالت و مدیریت علوی در جامعه ما مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: اهتمام و تلاش ارزنده ای باید در راستای بهره گیری از رهنمودهای گرانقدر مقام معظم رهبری در جامعه وجود داشته باشد که زمینه ساز سعادت و تعالی است.

 

وی با اشاره به آیات و روایات و سخنان مقام معظم رهبری، ادامه داد: داشتن ایمان و ارتباط با خدا، داشتن مهر و عطوفت نسبت به مردم، داشتن صعه صدر، ظلم نکردن به دیگران، پنهان کردن عیوب دیگران، داشتن لیاقت و شایستگی برای امور، ریاست طلب و خودکامه نبودن و نظارت بر کارها و امورات از نشانه ها و شاخص های مدیریت علوی است.

 

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اهمیت وقف، بقاع متبرکه و موقوفات، گفت: این سنت حسنه و اماکن مذهبی امانت بزرگی در دست اوقاف است که کارکنان سازمان اوقاف افتخار دارند تا در مسیر گفتمان مقام معظم رهبری که همان گفتمان مکتب نبوی، علوی و فاطمی است حرکت کنند.

 

وی با بیان این که باید اهتمام ارزنده و والایی در راستای تحقق امام زادگان و بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی وجود داشته باشد، بیان داشت: باید در مسیر خدمت به قرآن و اهل بیت معصومین(ع) حرکت کنیم که اثرات بسیاری دارد.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: خدمت به وقف و امامزادگان خدمت به اهل بیت معصومین(ع)، قرآن، اسلام و خدمت به اندیشه‌های ناب محمدی(ص)، خدمت به حیات زنده بشری و خدمت به توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

 

وی ادامه داد: خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی است و سازمان اوقاف افتخار دارد که در راستای ارزش‌های دینی و در جهت اجرای امینانه نیات نیات واقفان قدم بردارد و عمل کند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندران با اشاره این که وقف در دین مبین اسلام از اهمیت و ارزش گرانقدری برخوردار است، بیان داشت: وقف در اسلام از جایگاه والایی برخوردار بوده و ائمه معصومین(ع) در زندگی خود اموالشان را برای نیازهای روز جامعه وقف می‌کردند./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات