۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۲۳۴۸۳۲
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

خروج از محور ولایت مهم ترین چالش امروز بشریت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: خروج از محور ولایتمداری مهم ترین چالش امروز بشریت است.
نماينده ولي فقيه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام یدالله غلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت: معیار قراردادن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مسائل مهم است که باید به آن توجه شده و وظیفه ما انجام فرمان ولایت و ولی فقیه در مسائل است.

 

وی با بیان این همه برنامه ها و مأموریت های ما باید در جهت تقویت ولایت باشد، افزود: ما پرچم ولایت فقیه را بر سر گرفته ایم و زیر پرچم ولایت فقیه و رهبری هستیم و نباید برخی از افراد انتظار داشته باشند که هر پرچمی که در شهر و دیاری برافراشته شد ما زیر آن پرچم برویم که این چنین نیست و تنها تبعیت ما از رهبری و زیر پرچم ولی فقیه است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران ادامه داد: اطاعت از رهبری در هر شرایطی مصونیت ایجاد می‌کند و باید بدانیم که تبعیت از رهبری در هر شرایطی مصونیت آفرین است و با درایت رهبری بود که فتنه 88 برچیده شد و اکنون در آرامش در جامعه زندگی می کنیم.

 

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: امروز نظام اسلامی و  ملت ولایت دار ایران الگویی برای جهانیان هستند و باید برای حفظ این الگو در مسیر شهدا حرکت کنیم و گوش به فرمان ولایت و با بصیرت باشیم.

 

وی با بیان این که بی بصیرتی مردم کوفه حضرت علی(ع) را خانه نشین کرد، گفت: در تاریخ اسلام بی بصیرت افراد حوادث تلخ را رقم زد و به همین دلیل باید با افزایش بصیرت جامعه و ولایتمداری را در برابر آسیب‌های مختلف حفظ کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا، ولایت مداری و دین مداری را مهم ترین شاخصه ملت بزرگ ایران دانست و خاطرنشان کرد: همین این دو عامل موجب پیروزی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه جهانی شده است.

 

حجت الاسلام غلامی اظهار داشت: باید این ولایتمداری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و اسلام ستیزی غرب و آمریکا بیش از قبل در جامعه مورد توجه قرار گرفته و بسترهای رشد همگانی را در عرصه ولایتمداری فراهم کنیم./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات