۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۳۴۸۴۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

هراس ایادی استکباری از ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هراس ایادی استکباری از ترویج گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آن ها برای تحقق هدف خود در آن دوران صدام را به عنوان خطرناک ترین و نزدیک ترین مانع برای انقلاب اسلامی انتخاب کردند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به سالروز اعلان و معرفی رژیم بعث عراق به عنوان آغازگر جنگ از سوی سازمان ملل، گفت: ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام و در مسیر تحقق عدالت و مقابله با ایادی استکباری گام برداشته است.


وی با اشاره به این که ایران اسلامی از همان ابتدای حرکت بیدارگرانه خود زنگ خطری برای ابرقدرت ها و استکبار جهانی به صدادرآورده است، افزود: تمام قدرت های جهانی بر علیه انقلاب اسلامی بسیج شدند تا سدی در برابر صدور آن ایجاد کنند.


امام جمعه چمستان با بیان این که هراس ایادی استکباری از ترویج گفتمان انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: آن ها برای تحقق هدف خود در آن دوران صدام را به عنوان خطرناک ترین و نزدیک ترین مانع برای انقلاب اسلامی انتخاب کردند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که صدام صفت های رذیله انسانی را در خود داشته است، ادامه داد: این فرد با روحیه دیکتاتوری خود با شعار دفاع پیش گیرانه به ایران اسلامی حمله و تجاوز کرده است.


وی با اشاره به این که آن ها تلاش کردند در جنگ تحمیلی نظام اسلامی را با شکست روبرو کنند، گفت: ملت ایران اسلامی دفاعی مظلومانه و جانانه ای از خود کرده و مقاومت و ایستادگی ارزنده ای از خود نشان داده است.


حجت الاسلام جباری، افزود: نظام اسلامی از همان ابتدا از هیچ تلاش و همکاری با مجامع بین المللی در شناسایی و معرفی متجاوز فروگذار نکرده و در طول یازده سال این حقیقت را به اثبات رسانیده است.


امام جمعه چمستان با بیان این که در این قضیه مشخص شده است که ظالم و مظلوم چه کسانی بودند، گفت: بیش از سه سال پس از پذیرش قطعنامه تازه سازمان ملل در هجدهم آذر 1370 عراق را به عنوان رژیم متجاوز معرفی کرد.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که متجاوز و مدافع در جنگ تحمیلی برای همگان مشخص شده است، افزود:  اصل این کار باعث معرفی چهره واقعی انقلاب اسلامی ایران به جهانیان شد.


وی با بیان این که اعلان و معرفی عراق به عنوان  آغازگر جنگ خود یک پیروزی بزرگ سیاسی  در عرصه جهانی به شمار می رود، گفت:  این امر عاملی برای رسوایی متجاوز و حامیان و پشتیبانان صدام برای جهانیان بوده است.


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که بسیاری از کشورهای جهان در جنگ تحمیلی به حمایت از صدام پرداختند، بیان داشت: این کشورها با حمایت های خود دست صدام را باز گذاشتند تا هر جنایتی را علیه ملت ایران اسلامی انجام دهد.


 امام جمعه چمستان، تصریح کرد: آن هایی که  تسلیحات شیمیایی در اختیار صدام قرار دادند امروز ایران اسلامی را تروریست و ناقض حقوق بشر و غیر قابل اعتماد معرفی می کنند./1314/302/ع

ارسال نظرات