۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
کد خبر: ۲۳۵۰۱۹
در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی؛

سلسله نشست های گفتمان دینی در شهرستان نور برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی سلسله نشست های گفتمان دینی در شهرستان نور برگزار می شود.
سبک زندگي اسلامي

حجت الاسلام علی آزادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که سلسله نشست های گفتمان دینی در شهرستان نور برگزار می شود، گفت: این نشست ها با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در این شهرستان صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به این که در ماه محرم بیش از بیست گفتمان دینی در شهرستان نور برگزار شده است، بیان داشت: در این ایام مبلغانی نیز از حوزه علمیه قم در این شهرستان حضور دارند که برنامه های ارزنده ای با استقبال خوب مردم برگزار می شود.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که اداره تبلیغات اسلامی نور با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و دفتر تبلیغات اسلامی قم نسبت به برگزاری نشست ها اقدام می کند، تصریح کرد: تلاش بر این است تا در این سلسله نشست ها مسائل مربوط به روز جامعه و پاسخگویی به شبهات گام برداشته شود.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که در این نشست ها پرسش و پاسخ دینی در راستای مقابله با شبهات دینی صورت می گیرد، گفت: در این نشست ها آسیب شناسی فرهنگ دینی، آسیب های فکری و عرفان های انحرافی، عفاف و حجاب و هوشیاری خانوادها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان به صورت جدی مورد توجه است.

 

وی با اشاره به این که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی وجود داشته باشد، بیان داشت: سبک زندگی اسلامی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که باید برای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که تحقق سبک زندگی اسلامی نیازمند برنامه ریزی خوب و شایسته در این عرصه است، ادامه داد: دشمنان به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند که باید اهتمام خوبی در راستای مقابله با آنان وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که سلسله نشست های گفتمان دینی با هدف ارتقای بصیرت عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: دشمنان برای تضعیف فرهنگ دینی در جامعه گام برداشته و باورهای اعتقادی را مورد هدف قرار داده اند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، افزود: باید اهتمام والایی در راستای رفع شبهات و مقابله با تهاجم فرهنگی وجود داشته باشد که سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این مهم پیشگام بوده است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات