۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۲۳۵۰۶۳
رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

سازش با دشمن امنیت کشور را خدشه‌دار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام تقوی با بیان این که باید با حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری اتحاد و وحدت را در میان جریان های مختلف و نیروهای ارزشی حفظ کنیم، گفت: تنها با تکیه به رهنمودهای رهبری می توان کشور را از شرایط کنونی با سربلندی بیرون آورد.
همگرايي اصولگرايان خراسان جنوبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه پیش از ظهر امروز در همایش همگرایی اصولگرایان خراسان جنوبی با اشاره به ایام اربعین حسینی، گفت: افتخار ملت ایران شاگردی متکب امام حسین(ع) و حرکت در مسیر ارزش ها و ویژگی های اخلاقی و انسانی مکتب امام حسین(ع) است.

 

وی با بیان این که در عاشورا گفته می‌شود باید در محور ولایت جان داد و سازش و جدایی معنی ندارد، افزود: این موضوعات مبنای فکری اصول گرایان و تمامی شیعیان را تشکیل می دهد و شیعه واقعی باید به همین شکل در جامعه حرکت کند.

 

معاون امور استان‌های جامعه روحانیت مبارز با بیان این که مهم ترین رسالت ما که درس آموخته مکتب عاشورا هستیم شناخت یزیدیان زمان و شناخت آنها است، اظهار داشت:‌ تنها روشی که به کمک آن می توان کشور را از بحران خارج کرد و بر دشمن پیروز کرد الگو گیری از مکتب عاشورا یعنی حرکت در مسیر ولایت و سازش نکردن با دشمن است.

 

حجت الاسلام تقوی با بیان این که از کشته شدن و تحریم اقتصادی نمی‌ترسیم و برای دفاع از آرمان‌ها خواهیم ایستاد، ‌ادامه داد: اصولگرا هرگز نمی‌تواند از مسیر عاشورایی جدا شود.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه افزود: ملت ایران تاکنون به رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی منحصر به فردی در سطح جهان و منطقه داشته و توانسته با حمایت از ملت ها زمینه ایجاد دولت های مستقل اسلامی را در منطقه فراهم کند که تمامی این دستاوردها مدیون رهنمودها و راهبردهای مدبرانه امام خامنه ای است.

 

معاون امور استان‌های جامعه روحانیت مبارز با بیان این که در حال حاضر وحدت نیروهای ارزشی مهم ترین و موثرترین راهبرد برای پیشرفت کشور است، گفت: آیت الله مهدوی کنی همیشه در رهنمودهای خود نیروهای ارزشی را به وحدت دعوت کرده و همیشه از یک چیز گلایه داشتند و می فرمودند متاسفانه نیروهای ارزشی در داخل کشور و در موضوعات مختلف با یکدیگر وحدت و اتفاق نظر ندارند.

 

رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: اگر می خواهیم راهی برای پیشرفت در جهان داشته باشیم و بتوانیم در میان ملت های دنیا حرف خود را برای مردم بیان کنیم باید قدرت اقتصادی و علمی خود را افزایش دهیم که متاسفانه در حال حاضر توسعه اقتصادی کشور همپای توسعه علمی محقق نشده است که این موضوع نشان می دهد باید رهنمودهای رهبری با مدیریت جهادی در زمینه اقتصاد مقاومتی محقق شود.

 

وی یادآور شد: ملت ایران هرگز در مذاکرات هسته ای از حقوق خود کوتاه نیامده و حاضر نخواهد شد با دشمن سازش کند زیرا سازش با دشمن نه تنها به معنای پیروزی نیست بلکه سازش با غرب و آمریکا امنیت کشور را چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی خدشه دار کرده و موجب می شود در دراز مدت استقلال خود را از دست بدهیم./968/پ202/ب4

ارسال نظرات