۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۲۳۵۱۱۰

برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه طلاب آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری رسا ـ مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی را برگزار می‌کند.
مهارت ارتباطي

حجت الاسلام سید اسحقی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: با عنایت به انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان با سازمان فنی و حرفه‌ای استان، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی ویژه خانواده طلاب و روحانیان استان برگزار می‌شود.

 


وی با بیان این‌که شرکت تمامی خانواده‌های طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان آزاد و رایگان است، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان علاقه‌مند به شرکت در این دوره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان واقع در تبریز راسته کوچه جنب مسجد جامع مراجعه و یا با شماره تلفن 35237222- 041 داخلی 113 تماس داشته باشند.

 


حجت الاسلام اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود از اتمام طرح سنجش سلامت طلاب ورودی جدید حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه‌های علمیه برادران  استان آذربایجان شرقی طرح سنجش سلامت طلاب جدیدالورود به تعداد 460 نفر به پایان رسید.

 


وی همچنین از برگزاری نشست خدمات فرهنگی و رفاهی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: نشست فرهنگی منطقه شمال غرب کشور به میزبانی تبریز با حضور حجت الاسلام قمرزاده معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و هیأت همراه در تبریز برگزار شد.

 


مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان ادامه داد: در این همایش که مدیران و معاونان خدمات فرهنگی و رفاهی مراکز خدمات استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان حضور داشتند، نیازهای فرهنگی حوزه‌های علمیه مطرح شد و تبیین رویکرد آینده فرهنگی و تأکید بر الزامات فرهنگی از جمله نقطه نظرات طرح شده در این جلسه بود.

 


وی همچنین با اشاره به برگزاری نخستین کارگروه مراکز خدمات حوزه‌های علمیه منطقه 2 کشور در تبریز گفت: این نشست با موضوع اعتلا و ارتقای منابع انسانی و جذب منابع با حضور مدیران مراکز خدمات استان‌های قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد و شاخص‌های تخصیص نیرو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 


حجت الاسلام اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازدید و دیدار دوره‌ای با طلاب مدارس علمیه سراسر استان اظهار داشت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان در هفته های اخیر با طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه تبریز، مراغه، اهر، جلفا، هادی‌شهر، آذرشهر، بناب، ملکان، میانه و ... دیدار و گفتگو کردند که نماینده بیمه سینا نیز در این جلسه حضور داشته است./935/ت302/ب4

ارسال نظرات