۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۲۳۵۱۴۱
فرمانده سپاه قدس گیلان:

تحقق اقتصاد مقاومتی مهم ترین راهکار خنثی کردن تحریم ها است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: تجربه 35 ساله این انقلاب نشان داد که با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را مرتفع کرد.
فرمانده سپاه قدس گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار هامون محمدی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در همایش تخصصی بررسی مشکلات کشاورزی استان با محوریت چای با اشاره به نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج متعلق به مردم است و به همین دلیل فعالیت در بسیج با محور فرد خاصی نیست.

 

وی از بسیج به عنوان یک جریان و حرکت پیش برنده انقلاب و آرمان های نظام یاد کرد و افزود: هر موضوعی که باعث رشد نظام جمهوری اسلامی ایران شود در بسیج مورد بررسی و مطالعه قرار می گیرد.

 

سردار محمدی با بیان این که حماسه آفرینی و فداکاری های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود، تصریح کرد: این نیروی خدوم و ارزشی در همه دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضوری ارزشمند داشته است.

 

وی با بیان این که تفکر بسیج راه گشای بسیاری از مشکلات جامعه خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید ارزش های مختلف بسیج در جامعه متبلور شود و همگان با خدمات مختلف بسیج آشنا شوند.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: بسیج یکی از ماندگارترین یادگارهای امام راحل است که پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم کرد و ترویج تفکر ناب بسیجی در جامعه امری ضروری در جهت شکست توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی است.

 

سردار محمدی با اشاره به پیشرفت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف گفت: تجربه 35 ساله این انقلاب نشان داد که با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان بسیاری از مشکلات و گرفتاری های جامعه را مرتفع کرد.

 

وی به مسأله اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تحقق مطالبات معظم له در این خصوص بسیاری از مشکلات اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی را نیز مرتفع خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه گیلان با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی بستر قطع وابستگی های کشور در حوزه های مختلف به غرب را فراهم می کند، بیان داشت: باید عزم ملی و مدیریت جهادی در جهت افزایش تولید داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی گام برداریم تا دیگر وابسته به کشورهای دیگر نباشیم.

 

وی با اشاره به این که خداوند متعال همه نعمت های الهی خود را در این استان به مردم عطا کرده است، ادامه داد: باید از این ظرفیت های ارزشمند در جهت تقویت بنیه اقتصادی استان بهره گیریم.

 

سردار محمدی  انجام تحققیقات کاربردی و عملیاتی در بخش دانشگاهی را مورد تاکید قرارداد و گفت: مشکلات اقتصادی و اجتماعی در مجمع عالی بسیج استان مطرح و برای آنها راهکارارائه می شود.

 

وی تحلیل راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به پتانسیل ها استان در مجمع عالی بسیج گیلان را مورد تاکید قرارداد و گفت: آنچه که امروز باعث شده که اقتصاد غرب در مقابل چین قد خم کند پایین بودن قیمت تمام شده کالاهایی چینی است.

 

فرمانده سپاه قدس گیلان بررسی قیمت تمام شده تولید چای در استان را لازم و ضروری دانست و افزود: 40 میلیارد وام اقتصاد مقاومتی در گیلان از سهم بسیج و مجموعه سپاه در جهت کارهای سازندگی به مردم اعطا شد و باعث ایجاد آمار بسیار خوبی در حوزه اشتغال در گیلان شد./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات