۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۲۳۵۱۸۱
رییس سازمان بسیج اقشار خراسان رضوی:

اردو‌های جهادی مهمترین عرصه تمرین مدیریت جهادی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج اقشار خراسان رضوی گفت: اردو‌های جهادی مهمترین عرصه تمرین مدیریت جهادی است در حالی که دستگاه‌ها و سازمان‌ها اغلب به صورت موازی کار خود را انجام داده و با یکدیگر هماهنگی ندارند.
اردوهاي جهادي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، یحیی سالاری، رییس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی، در همایش تجلیل از جهادگران استان که صبح امروز در مجتمع دشت بهشت شاندیز برگزار شد، گفت:  اردو‌های جهادی از مجموعه فعالیت‌های بسیج سازندگی است که افزون بر رفع محرومیت اقشار مناطق محروم به انتقال این مفهوم که ما به دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم، کمک می‌کند.


وی افزود: اردو‌های جهادی مهمترین عرصه تمرین مدیریت جهادی است اما دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها اغلب به صورت موازی کار خود را انجام داده و با یکدیگر هماهنگی ندارند که باید این جهت گیری ها هماهنگ شوند.

 

رییس سازمان بسیج اقشار خراسان رضوی اظهار کرد: در اردو‌های جهادی اقدامات متعددی انجام می شود که غیر از مسائل  فرهنگی و عمرانی است. همچنین بسیج سازندگی کمیسیون‌هایی را به صورت ویژه شکل داده که شامل کمیسیون های عمران، مرمت و بهسازی مدارس، خدمات رسانی و بهداشت و سلامت، کشاورزی و اقتصاد مقاومتی، آموزشی است.

 

سالاری با بیان این که هر کمیسیون توسط قسمت خاصی از بسیج سازندگی اداره می‌شود، گقت:  با حضور نیرو‌های جهادی در مناطق محروم کشور،اولویت‌ها و ضرورت‌های  مناطق مختلف شناسایی می شود و به سرعت به آن ها پاسخ لازم داده می شود.

 

وی یادآور شد: بسیج سازندگی با اطلاعات کامل و محاسبات دقیق به منظور کمک به دولت در رفع محرومیت ها عمل می‌کند./930/پ202/ب5

 

ارسال نظرات