۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۳۵۲۱۱
سردار نقدی:

دشمن از هر مسیری علیه انقلاب وارد می‌شود به سد بسیج می‌خورد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان از هر مسیری علیه انقلاب وارد می‌شوند، به سد بسیج و سپاه می‌خورند، همین آنها را عصبانی کرده و جیغ بنفش می‌کشند.
سردار نقدي

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، روز گذشته در هیأت عاشقان ولایت بسیجیان کبودراهنگ همدان، گفت: اجرای فرمان امام(ره) مبنی بر اینکه بسیج حقیقی باید در قالب فرمول دفاع همه‌جانبه شکل گیرد، مستکبران را مستأصل کرده است.

 

سردار نقدی بیان کرد: دشمنان از هر مسیری علیه انقلاب وارد می‌شوند به سد بسیج و سپاه می‌خورند، همین آنها را عصبانی کرده و جیغ بنفش می‌کشند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آخرین پیام امام(ره) خطاب به سپاه پس از جنگ، پاسخ قاطع به همه یاوه‌گویی‌های این روزهای بیگانگان به ویژه انگلیسی‌های خبیث علیه سپاه است.

 

وی آخرین فرمان امام راحل را به سپاه در 26 شهریور 67 یادآور شد و افزود: امام در این پیام می‎فرمایند «واجب است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه صحنه‌ها حاضر و آماده باشند و از کید و مکر جهانخواران و آمریکا و شوروی غافل نمانند».

 

سردار نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در این پیام دو بار بر ضرورت تبیین و پیاده‌سازی استراتژی دفاع همه‌جانبه تاکید می‌کنند و می‌فرمایند «رسیدن به تشکل واقعی و حقیقی بسیج مستلزم اجرای فرمول خاص دفاع همه‌جانبه است».

 

وی افزود: یعنی از منظر امام(ره) آن کسی بسیجی حقیقی و واقعی است که همه‌جانبه و در همه عرصه‌ها فعال باشد، نه فقط در عرصه نظامی.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز می‌بینیم با هدایت الهی و منحصر به فرد رهبر فرزانه انقلاب این نظریه امام خمینی(ره) اجرا شده است، ادامه داد: بسیجیان با سازماندهی دفاع همه جانبه در همه عرصه‌ها خط مستحکمی را مقابل زورگویان بین‌المللی تشکیل داده‎اند.

 

وی گفت: آمریکا، صهیونیسم و انگلیس خبیث از هر معبری که می‌خواهند علیه انقلاب ملت ایران عمل کنند، به سد بسیج و سپاه می‌خورند.

 

سردارنقدی به برخی روش‌های دشمن در برابر انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: آنها تروریست می‎فرستند که با امداد غیبی به دست بسیجیان نابود می‌شود؛ پهپاد می‌فرستند که با کمک خدا به دست نیروی هوافضا گرفتار می‌شود، غنیمت می‌گیرند یا نابودش می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: دشمنان جاسوس می‌فرستند که به فضل پروردگار اطلاعات سپاه آنها را می‌گیرد و وقتی می‌خواهند با تهاجم فرهنگی، ملت ایران را استحاله کنند با عنایت خدا بسیجیان با حلقه‌های صالحین و کار گسترده فرهنگی و رسانه‌ای آنها را خنثی می‌کنند.

 

رییس بسیج مستضعفین تحریم دشمنان با هدف به تسلیم کشاندن ملت ایران را یادآور شد و تاکید کرد: بسیج به مدد خدای متعال با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بی‌اثر بودن تحریم‎ها و امکان رشد اقتصادی در شرایط تحریم را اثبات می‌کند.

 

وی گفت: بسیج با وجود در اختیار نداشتن امکانات دولتی، با همان امکانات ناچیز مردمی با ایجاد صدهزار شغل در طول کمتر از دو سال اثبات می‌کند، اگر غیرت و ایمان باشد، غلبه بر تحریم‌ها و شکوفایی اقتصادی کار سختی نیست.

 

سردار نقدی با اشاره به جنگ نرم دشمن ابراز داشت: آنها می‌خواهند با جنجال رسانه‌ای و فضای مجازی روحیه ملت را در هم بشکنند که صف‌آرایی بسیجیان در فضای رسانه‌ای و مجازی آنها را شکست می‌دهد.

 

وی گفت: دشمنان باید هم از دست سپاه و بسیج عصبانی باشند و جیغ بنفش بکشند، چون از هر معبری برای در هم شکستن ایران وارد می‎شوند، بسیج و سپاه هوشیارانه ایستاده است.

 

رییس بسیج مستضعفین به جنجال گسترده‌ای که این روزها توسط رسانه‌های رژیم سلطنتی انگلیس خبیث علیه سپاه به راه انداخته شده، اشاره کرد و گفت: آنها وقتی می‌بینند در اوج تحریم‌ها خط راه آهن بین‌المللی با حضور سه رییس جمهور افتتاح می‌شود که سپاه آن را ساخته است؛ به تبلیغات دروغین علیه بسیج و سپاه متوسل می‎شوند.

 

وی گفت: وقتی در اوج تحریم، تونل 27 کیلومتری قمرود که فناوری آن فقط در دست چند ابرقدرت طراز اول صنعتی است به دست مهندسین سپاه ساخته می‌شود؛ وقتی آرکیو 170 توسط متخصصان سپاه رمزگشایی می‎شود؛ خط لوله گاز هزار کیلومتری به پاکستان را مهندسان سپاه می‌کشند و تحریم‌های اقتصادی آنها را باد هوا می کنند حق دارند عصبانی باشند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: عصبانیت انگلیس و عوامل داخلی آنها نشان می‌دهد سازماندهی سپاه و بسیج در قالب استراتژی دفاع همه‌جانبه مدنظر امام راحل و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، محقق شده است.


وی خاطرنشان کرد: با استمرار صف‌آرایی سپاه و بسیج در همه عرصه‌ها در مقابل دشمن، پیروزی‌های ایران ادامه می‌یابد و در آینده نزدیک به کوری چشم دشمنان، منطقه از لوث وجود آمریکا و انگلیس و صهیونیسم پاک خواهد شد./998/د101/ب6

ارسال نظرات