۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۲۳۵۳۷۰
رییس عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی را علیه ایران آغاز کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام آل‌هاشم با بیان این‌که دشمن از رهاورد جنگ نرم به دنبال تحقق اهداف خود است، گفت: استکبار جهانی در حال جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با ایران اسلامی است.
حجت‌الاسلام سيد محمد علي آل هاشم، رييس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی شب گذشته در جمع مدیران شهرداری تبریز با بیان این‌که اقتدار نظام در مذاکرات و مجامع بین المللی مرهون ایثارگری شهیدان است، اظهار داشت: همه موظف به قدردانی از ایثارگری های شهدا هستیم.


حجت الاسلام آل هاشم حضور جوانان مشتاق و علاقه‌مند جهت بازدید از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس را ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر انقلاب ‌از «جنگ» به عنوان «گنج» نام برده‌اند، باید همگان از این گنجینه و گنج الهی حراست و حفاظت کنیم.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اعتماد به نفس ملی و خودباوری را از ثمرات دوران دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: براساس فرمایش امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در دوران 8 سال دفاع مقدس، ابهت و عظمت شرق و غرب شکسته شد، امروز نیز این ابهت در عرصه‌های سیاسی و علمی و فرهنگی شکسته شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش استکبار جهانی در براندازی نظام اسلامی ایران اظهار داشت: همه دنیای غرب و شرق دست به دست هم دادند که ایران اسلامی را سرنگون کنند، چرا که استکبار از پیروزی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) غافلگیر شده و این انقلاب تبدیل به الگویی برای دیگر ملت‌های آزادی‌خواه شده است.


حجت الاسلام آل هاشم گفت: از نخستین روزهای پیروزی انقلاب دشمنان انواع توطئه از قبیل ترور و تفرقه میان اقوام را انجام دادند و نتیجه نگرفتند، از این رو از طریق حمله نظامی به فکر تحقق خواسته های پلیدشان بودند که با جانفشانی‌ نیروهای مسلح این هدف شوم نیز محقق نشد و در نهایت ملت ایران پیروز میدان بود.


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به ابعاد توطئه دشمن در زمینه‌های مختلف افزود: دشمن در حال جنگ اقتصادی و فرهنگی با ایران اسلامی است و جنگ نرم یا به فرموده رهبری معظم انقلاب ناتوی فرهنگی بسیار خطرناکی را علیه جمهوری اسلامی ایران شروع کرده و ما باید بسیار مراقب باشیم تا در این جنگ هم پیروز شویم.


وی با بیان این‌که دشمن از رهاورد جنگ نرم به دنبال تحقق اهداف خود است، خاطرنشان کرد: دشمن مدگرایی، ترویج فساد و فحشا، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، اختلاف افکنی بین قومیت‌های ایرانی، تضعیف مسؤولان نظام و شبهه در اصل ولایت فقیه قصد دارد میان امت با ولایت جدایی ایجاد کنند.


حجت الاسلام آل هاشم در پایان ابتکار شهرداری تبریز در گردهم آوردن مسؤولان شهری در اردوی فرهنگی و زیارتی راهیان نور را اقدام ارزشمندی دانست و افزود: باید در کنار این حرکت فرهنگی و معنوی ارزش های دوران دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن تبیین شود./935/پ202/ب6

ارسال نظرات