۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۳۵۳۹۳
امام جمعه آمل:

راهپیمایی میلیونی اربعین نشانگر امتداد فرهنگ عاشورا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با بیان این که فرهنگ عاشورایی پیام های بسیاری دارد که نباید از آن غافل باشیم، گفت: امروز حضور میلیونی مسلمانان در کربلا مشاهده می شود که این امر ارزنده نشانگر امتداد فرهنگ عاشورایی است و پیام های بسیاری برای دشمنان دارد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهرستان آمل با بیان این که تقوامحوری زمینه ساز سعادت و تعالی انسان است، گفت: باید در مسیر تقوا و احتیاط گام برداریم که موجب عاقبت به خیری انسان می شود.


وی با اشاره به این که راهی جز ولایت و محبت به اهل بیت(ع) برای سعادت انسان وجود ندارد، بیان داشت: دشمنان به دنبال مقابله با شیعیان هستند که باید محب اهل بیت(ع) باشیم و در برابر نقشه های دشمنان دیانت خود و جامعه را حفظ کنیم.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان با فرستادن پیام های مختلف به دنبال شبهه افکنی در اعتقادات ما هستند، تصریح کرد: ماهواره رسانه ای جهانی است که خطر آن در گذشته احساس نمی شد ولی امروز به معضلی بزرگ تبدیل شده است.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که دشمنان در خانه های ما به دنبال تهاجم فرهنگی هستند، ادامه داد: شبکه های ماهواره ای به مبارزه با ولایت، امامت، توحید و دیانت ما می پردازند.


امام جمعه آمل، افزود: دشمنان حتی برای کودکان در شبکه های ماهواره ای هدف های بسیاری دارند که همگان باید در صحنه بوده و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه بدهند.


وی با بیان این که رویکرد شبکه های ماهواره ای در مسیر تضعیف دین محوری جامعه است، گفت: شبکه های اختصاصی بسیاری در خصوص موسیقی، مد و امور مختلف وجود دارد که باید خانواده های ما هوشیاری خود را در این عرصه تقویت کنند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که انسان باید تلاش کند تا خود را منور به نورانیت اهل بیت(ع) کند، بیان داشت: قرآن، ایمان و علم می تواند انسان را به مسیری ارزنده رهنمون کند که باید دوستی والایی با ائمه اطهار(ع) داشته باشیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی، ادامه داد: شبکه های مخرب ماهواره ای هر چه می خواهند پخش کنند اما یک اشک برای امام حسین(ع) همه تلاش های آنان را خنثی می کند.


امام جمعه آمل با بیان این که فرهنگ عاشورایی پیام های بسیاری دارد که نباید از آن غافل باشیم، گفت: امروز حضور میلیونی مسلمانان در کربلا مشاهده می شود که این امر ارزنده نشانگر امتداد فرهنگ عاشورایی است و پیام های بسیاری برای دشمنان دارد.


وی با تاکید بر این که ما در مسیر نورانیت قرار داریم که باید خود را به سعادت و رستگاری برسانیم، بیان داشت: عزت و عظمت دین مبین اسلام به برکت عاشورا است که دشمنان از این امر مهم هراسان هستند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه مازندران با اشاره به تلاش های گروه داعش در کشورهای منطقه، افزود: می خواستند یکدفعه دولت اسلامی از شام تا عراق تشکیل دهند که نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند که این اقدامات با حمایت ایادی استکبار جهانی و کشورهای عربی منطقه صورت گرفته است./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات