۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۲۳۵۴۰۷
امام جمعه موقت طبس:

نقد سازنده لازمه پیشرفت جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت طبس با اشاره به این که نقد سازنده لازمه پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور است، گفت: نباید مسؤولان نقد سازنده را بهانه ای برای کینه تلقی کنند بلکه باید همیشه پذیرای نقدهای سازنده باشند زیرا توسعه فرهنگی و اقتصادی در سایه انتقاد سازنده محیا می شود.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام احمد مودب، امام جمعه موقت طبس، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اربعین حسینی و خطبه خوانی های باشکوه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س)، گفت: اگر خطبه خوانی های این دو بزرگوار نبود از عاشورا و اسلام جز نام چیزی باقی نمی ماند و خطبه خوانی های این دو معصوم برای همیشه حقانیت اسلام و عاشورا را زنده نگه داشت.

 

وی با بیان این که پیاده روی اربعین به ملت های جهان نشان داد که ملت آزاده ایران و شیعیان هرگز از راه حق درست بر نخواهد داشت، اظهار داشت: داعش و دشمنان با رجز خوانی نمی توانند ما را از قدم برداشتن در راه حق منحرف و منصرف کنند.

 

امام جمعه موقت طبس با اشاره به این که نقد سازنده لازمه پیش رفت و توسعه همه جانبه کشور است، ادامه داد: نباید مسؤولان نقد سازنده را بهانه ای برای کینه تلقی کنند بلکه باید همیشه پذیرای نقدهای سازنده باشند زیرا توسعه فرهنگی و اقتصادی در سایه انتقاد سازنده محیا می شود و اگر در زمان امام حسین (ع) امکان نقد سازنده فراهم بود هرگز واقعه عاشورا و معصوم کشی اتفاق نمی افتاد.

 

حجت الاسلام مودب با بیان این که نیروهای جوان مهم ترین سرمایه های ملی یک کشور محسوب می شوند، تاکید کرد: مسؤولان به ویژه رییس جمهور باید دیدگاه خود را نسبت به جوانان به خصوص جوانان ارزشی و مذهبی اصلاح کنند زیرا امروزه کشور پیشرفت های خود را در تمامی عرصه ها مدیون نسل جوان و فداکاری های آنها است.

 

وی افزود: باید دولت در مذاکرات هسته ای با تمام توان از حقوق ملت دفاع کند و دولت باید خط مشی خود را در حوزه فرهنگ و اقتصاد مورد تجدید نظر قرار دهد زیرا با روش های کنونی و تکیه صرف به نتیجه مذاکرات نمی توان به توسعه کشور امیدوار بود.

 

امام جمعه موقت طبس با اشاره به حذف نیروهای ارزشی از نهادهای اجرایی و فرهنگی، اظهارداشت: متاسفانه دولت وعده های خود را در خصوص انتصابات بر مبنای شایسته سالاری به فراموشی سپرده و برخلاف وعده های خود تمامی نیروهای ارزشی را یکی پس از دیگری به بهانه های مختلف از مناصب و مسؤولیت های حذف می کند که این برای آینده کشور بسیار خطرناک است.

 

حجت الاسلام مودب با اشاره به این که بعضی از نمایندگان مجلس و جریان های مختلف پا را از خطوط قرمز فراتر گذاشته اند، ادامه داد: ملت ایران هرگز فعالیت ها و فتنه گری های سال 88 را فراموش نکرده و در همه حال آماده عمل به رهنمودهای رهبری است بنابراین این گونه جریان ها باید مراقب سخنان و حرف های خود در جلسات سخنرانی باشند و اجازه ندهند دشمن با استفاده از سخنان آنها در امور داخلی کشور دخالت کند.

 

وی یادآور شد: ملت ایران در امور داخلی خود به بیگانگان اجازه دخالت نخواهند داد و هدف از انقلاب هم حذف بیگانگان از صحنه سیاسی و تصمیم گیری کشور بود و اجازه نخواهیم داد غرب به بهانه حقوق بشر و حمایت از جریان های سیاسی مختلف در امور کشور دخالت مستقیم داشته باشد و برای اسلام و مسلمانان تصمیم گیری کند./968/پ202/ب4

ارسال نظرات