۲۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۲۳۵۴۴۷
آیت الله صفایی بوشهری:

آمریکا و رژیم صهیونیستی ناقضان حقوق بشر هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و سازمان‌های حقوق بشری در طول تاریخ سیاه‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند.
آيت الله صفايي بوشهري:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت اربعین حسینی، اظهار داشت: اربعین حسینی نماد اسلام راستین و شکوهی بزرگ برای اسلام و تشیع است.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود ولایت‌پذیری، محبت مردم نسبت به خاندان پیامبر اسلام(ص)، بصیرت، بیداری و وفاداری مردم به راه حسین(ع) و بیعت با آن حضرت، نمایش اقتدار عاشورائیان و مردم آگاه و بیدار در جهان اسلام از پیام‌های اربعین حسینی دانست.


آیت الله صفایی بوشهری، تاکید کرد: اربعین حسینی در قالب قرائت زیارت اربعین دارای ابعاد وسیع فرهنگی، معرفتی، سیاسی و ولایی است.


وی با بیان اینکه رسوائی اخیر آمریکا و کشورهای اقماری آن رسوایی بزرگ بین‌المللی است، گفت:  سازمان های حقوق بشری وقتی کشوری ناقض حقوق بشر است اعمال گوناگون تحریم علیه آن کشور را بکار می‌گیرند ولی اکنون که ندای رسوایی نقش حقوق بشر در آمریکا و کشورهای اقماری آن به صدا درآمده، چرا اعمال‌های فشار علیه این کشورها بکار برده نمی‌شود.


وی با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و سازمان‌های حقوق بشری در طول تاریخ سیاه‌ترین ناقضان حقوق بشر هستند، بیان داشت: آمریکا، اسرائیل و سازمان‌های حقوق بشری تاکنون این نقض حقوق بشری را نه افشا و نه محکوم کرده‌اند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: این رسوایی بین‌المللی هم برای آمریکا و کشورهای اقماری آن و هم برای سازمان‌های حقوق بشری یک افتضاح تاریخی است.


وی با اشاره به اینکه روز پنجشنبه روز وحدت حوزه و دانشگاه است، اظهارداشت: حوزه و دانشگاه باید در مسیر قرار گیرند که حافظ مکتب اهل بیت(ع) این مهم در کنار بسیج می‌تواند یک مثلث قوی تشکیل دهند.

 

امام جمعه بوشهر با تاکید بر تشکیل مثلث بسیج، حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: مثلث حوزه، دانشگاه و بسیج تشکیل شود تا نقش تاثیرگذار آنان بیشتر در جامعه نمودار شود و هم دانشگاه و هم حوزه با رویکرد جهادی و بسیجی در مسیر ترسیم کند.


نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج عامل اقتدار نظام هستند، تصریح کرد: تضعیف سپاه و بسیج حرام است و حمایت و تقویت آن واجب است./833/پ202/ب4

ارسال نظرات