۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۳۵۴۷۶
در حوزه علمیه خواهران مشهد؛

آسیب ها و فواید شبکه های اجتماعی بررسی می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد از برگزاری نشست بررسی آسیب ها و فواید شبکه های اجتماعی خبر داد.
شبکه اجتماعي

 هوشیار، معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اعلام این خبر، به هدف برگزاری نشست اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلاتی که شبکه های اجتماعی در بین خانواده ها، خصوصا نسل جوان ایجاد کرده است، بر آن شدیم تا به منظور آشنایی طلاب با این شبکه ها این نشست را برگزار کنیم تا در نتیجه آن راهکارهایی مناسب ارائه شود.

 

وی، بررسی شبکه های مجازی و سایبری را امری ضروری دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «امروز جنگ در عرصه‌ی دیگری است؛ در عرصه نظامی نیست؛ از راه اینترنت و ماهواره و تبلیغات گوناگون و از راه روزنامه‌نگاران مزدور و از راه عناصری است که در دستگاه‌های حکومتی نفوذ کرده‌اند و برای همان مقصود هم دارند کار می‌کنند. البته در مقابلشان هم یک جبهه‌ی قوی وجود دارد که دارد تلاش و فعالیت می‌کند. اثر این مبارزه هم باید در بنای آینده‌ی کشور ظاهر شود.».

 

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) مشهد با بیان این که حجت الاسلام مهدی روحبخش، مسؤول سایت اجتهاد دفتر تبلیغات اسلامی در این برنامه سخنرانی خواهد کرد، افزود: این نشست روز یکشنبه 23آذرماه ساعت 9:15 در سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت رقیه(س) برگزار می شود./1309/پ203/ب5

 

ارسال نظرات