۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۲۳۵۴۹۸
امام جمعه شهرستان پارس آباد:

اربعین حسینی قدرت نمایی جهان اسلام در برابر کفر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان پارس آباد تجمع و عزاداری های اربعین حسینی را قدرت نمایی جهان اسلام در برابر جهان کفر دانست و گفت: این تجمع ها و عزاداری ها عامل خنثی کردن دسیسه های دشمنان اسلام است.
اربعين حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا دراردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی، امام جمعه شهرستان پارس آباد، صبح امروز در جمع عزاداران این شهر، با تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، خاطرنشان کرد: برگزاری آیین اربعین حسینی نقطه وفاداری و عشق به سالار شهیدان حضرت سیدالشهدا(ع) است و اجتماع گسترده مسلمانان و شیعیان در کنگره عظیم اربعین نشان گر قدرت، صلابت و اقتدار ملت های مسلمان است.

 

وی افزود: اربعین حسینی به کانون قدرت‌نمایی جهان اسلام در برابر جهان کفر و اردوگاه استکباری تبدیل شده چراکه امروز استکبار سعی در ایجاد خدشه در وحدت امت اسلامی دارد.

 

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد از اربعین حسینی به عنوان نمودی از عشق و ارادت امت اسلامی به مکتب امام حسین (ع) یاد کرد و گفت: عشق و ارادت مسلمانان به اباعبدالله حسین(ع) هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و این تجمع عظیم نقطه صلابتی خواهد بود تا همه دنیا بفهمند که راه امام حسین (ع) و مرام او هیچ وقت پایان نمی‌یابد.

 

حجت الاسلام علوی، تصریح کرد: امت اسلامی در این اجتماع عظیم فریاد می‌زنند که ما از فرزندان امام حسین(ع) هستیم و مرام و شعار استاندارد آن حضرت که در جمله هیهات منا الذله خلاصه می‌شود نقطه عزت و قدرت‌نمایی امت اسلامی در برابر زیاده‌خواهان است.

 

وی افزود: در این روز عزاداران همنوا با قافله سالار دشت کربلا حضرت زینب(س) که پای پیاده برای زیارت امام حسین(ع) و شهدای کربلا به کربلا رسیدند، عزداری کرده و عشق و علاقه خود را نشان می دهند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات