۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۲۳۵۷۰۹
آیت‌الله سلیمانی:

راهپیمایی اربعین نشانگر قدرت نرم تشیع بود/ سانسور رسانه‌ای غرب نمی تواند عشق امام حسین را از دل‌ها بیرون کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان پیاده روی اربعین را نشانگر قدرت نرم تشیع عنوان کرد و گفت: رسانه‌های غربی همان راهی را پیمودند که بنی عباس و بنی امیه پیموده بودند؛ در حالی که این‌ها چه کتمان و چه اظهار کنند نور الهی جلوه خود را خواهد داشت.
سليماني نماينده ولي فقيه در سيستان و بلوچستان

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، حضور میلیونی زائران حسینی در مراسم اربعین امسال در کربلای معلی و مضجع شریف حضرت سیدالشهدا(ع) را نشانگر قدرت نرم تشیع عنوان کرد و گفت: این پیاده روی در حقیقت جنگ نرم علیه استکبار بود.

 

وی افزود: هر ساله با فرارسیدن اربعین تعداد زیادی از دلباختگان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا گردهم می‌آیند، ولی امسال این جمعیت عظیم بدون هیچ برنامه از پیش تعیین شده‌‌‌ و تشکیل ستادی در کربلا حضور پیدا کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان اعتقاد و ایمان قلبی را از دلایل حضور 20 میلیون زائران حسینی در مراسم اربعین خواند و اظهار داشت: تمام این زائران به صورت خودجوش و به سبب ایمان قلبی در این مراسم حضور پیدا کرده بودند.

  

وی تصریح کرد: پیام تجمع عظیم کربلا این است که امام حسین(ع) نقطه همگرا در راستای ایجاد یک نهضت بی نظیر بوده و قدرت‌ها نیز نمی‌توانند در برابر آن ایستادگی کنند و ما این موضوع را امسال شاهد بودیم.

  

آیت‌الله سلیمانی با اشاره به این‌که آلودگان به تفکر وهابیت خیال می‌کنند می‌توانند با تخریب مضجع شریف و مقدس اهل‌بیت(ع)، این بزرگواران را از دل مردم جدا کنند، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) جلوه‌ای از قدرت الهی هستند که از بین نمی‌روند.

  

وی یادآور شد: امام حسین(ع) نور الهی هستند که خدا یک جاذبه نامرئی قرار داده و دل‌ها را متوجه آن می‌کند؛ حضور 20 میلیون زائر از مذاهب مختلف در کنگره عظیم اربعین نشان داد که نمی‌توان با نور الهی جنگید.

  

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در ادامه به سانسور خبری شدید رسانه‌های غربی درباره حضور میلیونی مردم در کربلای معلی و پرداختن آنها به برخی از حاشیه‌ها همانند قمه زنی اشاره و آن را یک حرکت غیر اخلاقی و غیر انسانی دانست.

  

وی افزود: در صدر اسلام بنی امیه و بنی عباس، امروز نیز دشمنان اسلام می‌خواهند که نور الهی را خاموش کنند، در حالی که خدا هر روز بر نور آن می‌افزاید.

  

آیت‌الله سلیمانی تأکید کرد: رسانه‌های غربی همان راهی را پیمودند که بنی عباس و بنی امیه پیموده بودند؛ در حالی که این‌ها چه کتمان و چه اظهار کنند نور الهی جلوه خود را خواهد داشت؛ دشمنان چه بگویند و چه نگویند وجود امام حسین(ع) به عنوان یک وجود طلایی جلوه‌ای از قدرت نمایی خدا است./993/ت302/ج

ارسال نظرات