۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۳۵۷۲۲
با حضور تولیت آستان قدس رضوی؛

مراسم دهه پایانی صفر در حسینیه امام رضا مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر المظفر، مراسم ویژه‌ای با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مسجد و حسینیه امام رضا(ع) تدارک دیده شده است.
حسينيه امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان این که همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر المظفر، مراسم ویژه‌ای با حضور تولیت آستان قدس رضوی در مسجد و حسینیه امام رضا(ع) تدارک دیده شده است، گفت: سخنرانی، قرائت ادعیه، مرثیه سرایی و عزاداری از جمله برنامه‌هایی است که در مسجد و حسینیه امام رضا(ع) وابسته به آستان قدس رضوی، برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مراسم از شب اربعین حسینی تا پایان شام شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد، افزود: حجج اسلام و المسلمین، نظری منفرد و رفیعی در این دهه به ایراد سخن می‌پردازند.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ادامه داد: مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ماه‌رخسار، غفاریان، محمد کریمی، سعید حدادیان و میرداماد در ایام دهه آخر ماه صفر به مداحی و مرثیه سرایی می پردازند.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: این مراسم همه روزه در این ایام، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد و حسینیه امام رضا(ع) واقع در میدان شهداء خیابان شهید هاشمی نژاد ابتدای کوچه ناظر برگزار می‌شود./1308/د102/ب6

ارسال نظرات