۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۲۳۵۸۰۹
امام جمعه مرند:

جریان‌های ورشکسته سیاسی به دنبال تبرئه فتنه‌گران هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مرند،‌ گفت: جریان‌های سیاسی ورشکسته فکر می‌کنند با تبرئه فتنه‌گران می‌توانند به موقعیت سیاسی در جامعه بازگردند که این امری محال است.
حجت الاسلام علي نعمت زاده، امام جمعه مرند

حجت‌الاسلام علی نعمت‌زاده، امام جمعه مرند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تأکید بر مسؤولیت خطیر و حساس دولت و قوه قضائیه در مقابله با پدیده شوم مفاسد اقتصادی اظهار داشت: اگر قبح چنین مسائلی در جامعه اسلامی شکسته شود، دزدی به امری عادی تبدیل می‌شود که دیگر کسی توان مقابله با این وضعیت را نخواهد داشت.

 


وی با بیان این‌که فساد اقتصادی موجب سلب اعتماد مردم از دولت خواهد شد، تصریح کرد: سیره مولای متقیان در مواجهه با چنین مسائلی می‌تواند الگویی شایسته برای مدیریت دولت و البته قوای سه گانه در برخورد با فساد اقتصادی باشد، البته اقدام سریع و قاطع لازمه برخورد با چنین مواردی است.

 


امام جمعه مرند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که برخی جریان‌های سیاسی به دنبال تفسیر به رأی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای تسویه حساب سیاسی با جناح مقابل هستند، خاطرنشان کرد: برخی ورشکستگان سیاسی در راستای اهداف سوء خود به دنبال تردیدافکنی نسبت به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

 


حجت الاسلام نعمت‌زاده ادامه داد: حقیقت آن است که ملت ایران همیشه با حفظ هوشیاری و بینش اسلامی در مقابل تمام اهداف شوم دشمنان داخلی و خارجی مقاومت کرده و با پیروی از ولایت فقیه از دستاوردهای نظام و آرمان‌های مقدس رهبر کبیر انقلاب اسلامی حراست کرده‌اند.

 


وی حماسه نهم دی سال 88 را نمود عینی حضور ملت در تمامی صحنه‌های دفاع از ارزش‌ها دانست و افزود: برخی جریان‌های ورشکسته سیاسی که به دلیل همکاری با فتنه سال 1388 حیات سیاسی‌شان را از دست داده‌اند، فکر می کنند با ایجاد تردید نسبت به رهبری و همچنین شناخت چهره حقیقی دشمن می‌توانند به حیات سیاسی خود بازگردند.

 


امام جمعه مرند با بیان این‌که تطهیر سران فتنه توطئه رسانه‌های بیگانه است، ادامه داد: ملت ایران تا چند نسل دیگر هم همواره مرگ بر آمریکا، اسراییل و منافق می‌گویند و از نظر آنها منافقین آدمکش، جانی و خائن هستند، از این رو از فتنه 88 و فتنه‌گران نظیر دشمنان، منافقان، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نفرت دارند.

 


حجت الاسلام نعمت‌زاده با تأکید بر این‌که جریان‌های سیاسی ورشکسته فکر می‌کنند با تبرئه فتنه‌گر می‌توانند به موقعیت سیاسی در جامعه بازگردند، افزود: این اشخاص و جریان‌ها باید بدانند که پیروان مکاتب الحادی لائیک در جامعه به اندازه‌ای نیستند که بتوانند فتنه‌گران و حامیان آنها را به اهدافشان برسانند./935/ت302/ب4

ارسال نظرات