۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۳۵۸۲۷
عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره):

سکوت خبری غرب بیانگر تأثیر شگرف راهپیمایی اربعین‏ است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) از فعالیت های نیروهای نظامی و امنیتی ایرانی و عراقی در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی تقدیر کرد و افزود: تأمین امنیت چنین مراسمی حاکی از قدرت نیروهای مسلح عراق و تأثیر گذاری جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.
حجت الاسلام ناصر سقاي بي ريا
حجت‏الاسلام ناصر سقای بی ریا، عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به بایکوت خبری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی توسط خبرگزاری های غربی اشاره کرد و گفت: هدف اصلی خبرگزاری های غربی سانسور تمامی این مراسم است ولی در عصر ارتباطات که نمی توانند از انتشار این اخبار جلوگیری کنند مجبورند حتی به صورت مختصر و یا با سیاه نمایی به بازتاب این مراسم بپردازند.
عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اضافه کرد: عدم توانایی رسانه های غربی در بایکوت کامل خبری این مراسم، نشان از عظمت و تأثیر گذاری آن در منطقه دارد.
وی در ادامه ابراز داشت: مسلم است بایکوت خبری درباره مراسمی انجام می شود که به طور تام به ضرر دشمنان اسلام و به سود جامعه اسلامی است آنها تلاش می کنند به حواشی بپردازند اما پیام راهپیمایی مخلصانه زائرین عاشق اهل بیت(ع) به تمام مردم دنیا خواهد رسید.
حجت الاسلام سقای بی ریا ادامه داد: غربی ها با تشکیل گروهک های تکفیری، قصد داشتند مذهب تشیع را در موضع ضعف قرار داده، اتهام را متوجه این مذهب کنند و ثابت کنند که تشیع بدون دفاع بوده و مورد توجه نیست.
وی راهپیمایی اربعین با بیست میلیون جمعیت را استقبالی عظیم و تو دهنی به تفرقه افکنان، گروهک های تکفیری، رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی توصیف کرد و اظهار داشت: حتی خبرگزاری های غربی اذعان کردند، این حرکت، پاسخ عملی جمهوری اسلامی به غربی ها است که باید سهم ایران در معادلات منطقه را جدی بگیرند.
عضو هیات علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تأمین امنیت این مراسم توسط نیروهای عراقی و ایرانی را فعالیتی مهم برشمرد و گفت: حتی یک موشک یا خمپاره به نزدیکی زائران پرتاب نشد که این نشان از قدرت نیرووهای امنیتی عراق و تأثیر گذاری ایران در منطقه است.
حجت الاسلام سقای بی ریا انسجام بیشتر مسلمانان و اتحاد و فشردگی آنان را در منطقه ای همچون عراق باعث رعب  وحشت رژیم صهیونیستی دانست و افزود: حرکت این بیست میلیون نفر در آینده ای نزدیک به سمت رژیم صهیونیستی خود به خود این رژیم را نابود خواهد کرد./836/ت302/ج

 

ارسال نظرات