۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۲۳۵۹۷۴

قدردانی تولیت آستانه مقدسه از تلاش های دولت در عرصه سلامت و درمان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت در عرصه سلامت گفت: البته از دولت محترم نیز می‌خواهیم این راهی را که باز کرده و پیش از این صورت نگرفته بود را حفظ کرده و رشد دهد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد سعيدي، امام جمعه قم و توليت آستانه کريمه اهل بيت(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(ع) پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر عامل سازمان بیمه سلامت با بیان این‌که پاداش خدمت رسانی به مردم را خدا می‌پردازد، گفت: اراده خدا این است که مردم در صحت و سلامت باشند.

وی افزود: اسلام با سلامت جسم و روح افراد سرکار دارد؛ اگر بخواهیم جامعه سالم از نظر دینی، فرهنگی و اخلاقی داشته باشیم باید از نظر جسمی نیز سالم و تأمینشده باشند، رها کردن مردم یک جامعه درست نیست.

امام جمعه قم با بیان این‌که جامعه ما جامعه رهایی نیست، بیان داشت: از رأس نظام تا پایین‌ترین اقشار مردم همه نسبت به جامعه احساس مسؤولیت دارند، مردم ما نسبت به جامعه بی تفاوت نیستند، جامعه ما یک جامعه به هم پیوسته است، البته این عوامل الزاماتی دارد.

وی تصریح کرد: دولت جدید در عرصه بهداشت و سلامت خوش درخشیده است، وزیر محترم نیز در این زمینه قدم‌های بسیار خوبی برداشته است، از دولت محترم نیز می‌خواهیم این راهی را که باز کرده و پیش از این صورت نگرفته بود را حفظ کرده و رشد دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی یادآور شد: البته ما می‌دانیم که دولت در تنگناهایی قرار دارد و افرادی در منطقه و خارج آن برای کوبیدن و تحریم نگه داشتن نظام تلاش می‌کنند؛ ولی موضوع سلامت به قدری اهمیت دارد که ارزش دارد دولت اهتمام خود را در این زمینه بیشتر کند.

وی بیان داشت: البته در بحث سلامت باید به شهر مقدس قم به سبب جایگاه خود توجه ویژه‌ای داشته باشید، چرا که این شهر عش آل محمد(ص)، خاستگاه انقلاب و محل تحصیل طلاب علوم دینی است./993/پ202/ج

ارسال نظرات