۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۳۶۰۴۵
استاد حوزه و دانشگاه:

زندگی حضرت زینب بهترین الگو برای جامعه است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه در لرستان با بیان این که امروز بشر هدفش را گم کرده است، گفت: زندگی حضرت زینب(س) بهترین الگو برای جامعه است.
حضرت زينب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی سلطانی، پژوهشگر حوزه، دانشگاه در لرستان، ظهر امروز، در همایش ملی سبک زندگی حضرت زینب(س) که در دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد، گفت: تجلی زندگی حضرت زینب(س) بهترین الگو برای جامعه است.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و دسیسه های دشمن بیان داشت: دانشگاه نهادی بسیار مهم است که نقش بسزایی در راستای هوشیاری نسل جوان برعهده دارد.

حجت الاسلام سلطانی با بیان این که بشر امروز راه خویش را گم کرده است، افزود: ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در جامعه امروز ضروری است.

وی در ادامه با بیان این که تجلی زندگی حضرت زینب(س) راه نجات زندگی بشریت است، عنوان داشت: این سبک باید مورد توجه نسل جوان قرار گیرد.

این پژوهشگر حوزه و دانشگاه در لرستان با تأکید بر این که سبک زندگی اسلامی سبکی هدفمند است، ابراز داشت: جوانان باید برای زندگی خویش سبک زندگی هدفمندی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: سبک زندگی الهی، اسلامی، ایرانی و انسانی به زندگی بشر هدف داده و او را از پوچی دور می کند.

حجت الاسلام سلطانی با اشاره به این که معنویت در جامعه امروز رنگ شده است، افزود: کم رنگ شدن معنویت مشکل بزرگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که سبک زندگی اسلامی راه نجات بشریت است، ابراز داشت: رسول اکرم(ص) و حضرت زینب(س) الگویی کامل برای جامعه بشری هستند./9459/پ203/ب2

ارسال نظرات