۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۲۳۶۱۴۴
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی:

رسانه‌ها در جهت ترویح سنت حسنه وقف تلاش کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی گفت: رسانه ها باید در ترویج سنت حسنه وقف و دستاوردهای معنوی آن تلاش کنند و نسبت به فرهنگ سازی آن اهتمام ویژه داشته باشند.
مديرکل صدا و سيماي آذربايجان غربي در همايش وقف و رسانه

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا در ارومیه، محسن شکرنیا، مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی عصر امروز در همایش وقف و رسانه که در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: سنت حسنه وقف به عنوان یکی از پایه های نظام احسان، نیکی و تأمین اجتماعی است.

 

وی اضافه کرد: اگر ابعاد و پیامدهای صدقه جاریه به خوبی تبیین شود قدرت اساسی جامعه اسلامی است که هم فقرا از آن بهره مند می شوند و هم واقفان خیر اندیش از برکات معنوی آن سود می برند.

 

شکرنیا گفت: با توجه به پیامدهای مادی و معنوی گسترش فرهنگ وقف در جامعه دین اسلام بر فضیلت های آن تأکید کرده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی اظهار داشت: رسانه ها باید در ترویج سنت حسنه وقف و دستاوردهای معنوی آن تلاش کنند و نسبت به فرهنگ سازی آن اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی گفت: خوشبختانه اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی موقوفات زمینه را برای مشارکت و سهیم شدن رسانه ها در کار خیر وقف فراهم کرده است که امیدواریم رسانه های شنیداری، دیداری، مکتوب و مجازی هر کدام به اندازه توان در خدمت این واجب معنوی باشند.

 

شکرنیا در پایان تأکید کرد: صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز آماده همکاری لازم برای بسط و گسترش سنت حسنه وقف در جامعه است.

 

دومین همایش وقف و رسانه به منظور تجلیل ز فعالان خبر عرصه وقف و چهره های شاخص رسانه ای استان در سالن اجتماعات اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برگزار شد.

 

در این مراسم که عصر امروز برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، محسن شکرنیا مدیرکل صدا و سیما، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی و ساداتی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری حضور داشتند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات