۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۲۳۶۲۰۲
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:

فرهنگ آمیخته با آموزه‌های دینی سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد

خبرگزاری رسا ـ سردار جزایری در نخستین کنگره شهدای دانشجوی استان تهران گفت: آنچه سبب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، فرهنگ آمیخته و مبتنی بر آموزه های دینی بود.
سردار مسعود جزايري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین کنگره شهدای دانشجوی استان تهران که پیش از ظهر چهارشنبه 26 آذرماه در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: آنچه باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد، فرهنگ آمیخته و مبتنی بر آموزه های دینی بود.

 

وی افزود: مکاتبی چون اومانیسم، لیبرالیسم، مارکسیسم، لیبرال دمکراتیک و مکاتب مادی امروز به نقطه سرازیری رسیده اند و اندیشمندان غربی نیز این موضوع را پذیرفته اند.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما امروز در یک دوران گذرا به سر می بریم، اظهار کرد: رواج احساس پوچی و بیهودگی در کشورهای مادی گرای غربی آنها را به تزلزل و انحطاط نزدیک کرده است در حالی که  انقلاب اسلامی ما که برپایه فرهنگ ناب محمدی است شرایط بیداری اسلامی را در جهان حاکم کرده است.

 

سردار جزایری با اشاره به مخالفت دنیای سلطه با انقلاب اسلامی ایران گفت: روشنفکران اروپایی و حکومت های لیبرال دموکراتیک به چالش رسیده اند و برای همین سعی دارند از تروریست دولتی و گروه های نظیر داعش اسلام هراسی را در جهان رواج دهند.

 

وی افزود: منطقه جهان اسلام حساس ترین منطقه در جهان است، چرا که بخش اعظم انرژی و ذخایر نفتی مربوط به این مناطق است.

 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهان اسلام را به فکر تجدید حیات انداخت، اظهار کرد: امنیت پایدار، ثبات فرهنگی از دستاوردهای انقلاب است و اندکی غفلت باعث می شود که این دستاوردها مورد تهدید دشمنان قرار گیرد.

 

سردار جزایری با اشاره به هجمه و شبی خون ابرسرمایه داری و رژیم صهیونست گفت: با تغییرات حاکم بر نظام جهان از دو قطبی شدن قدرت ها به یک قطبی شدن با درک صحیح از اسناد و مدارکی که از سوی امپریالیست جهانی عیله نظام جمهوری اسلامی ارایه شده است، باید در مقابل اقدامات آنها هوشیار بود.

 

وی با انتقاد از تولیدات رسانه های کشورهای غربی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: شبکه بی بی سی در طول یک سال حدود 50 برنامه در رابطه با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخته است تا به این وسیله اصلی ترین پایگاه قدرت تمدن شیعی را مورد تهاجم خود قرار دهد.

 

 معاون ستاد کل نیروهای مسلح با افشای سندی از یکی از شبکه های کشورهای بیگانه گفت: این سند حاکی از آن است که امپریالیست غربی سناریوی ترتیب داده است که به اختلافات قومی قبیله ای کشور دامن زند و بین گروه ها و اقوام مختلف، اعم از بلوچ، ترک و کرد فاصله ایجاد کند.

 

سردار جزایری با بیان تفاوت بین جنگ نرم و جنگ سخت، افزود: در جنگ سخت دشمن از نظر جغرافیایی و زمان اختیارات محدودی دارد اما در جنگ نرم فضای گسترده ای در اختیار دشمن است و آسیب های جنگ نرم به مراتب عمیق تر و ماندگارتر از جنگ سخت است.

 

وی همچنین با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با گذر از پیچ تاریخی اعلام کرد: باید واقعیت های جهانی و آنچه در کشور سوریه و عراق می گذرد را صحیح درک کرد، تا به سلامت از این پیچ تاریخی عبور کنیم./818/پ202/ب4

ارسال نظرات