۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۳۶۳۴۷
آیت‌الله مکارم شیرازی مطرح کرد؛

هراس دشمنان از وحدت حوزه و دانشگاه

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که باید رفت و آمد میان حوزویان و دانشگاهیان بیشتر شود، گفت: وحدت میان حوزه و دانشگاه در دل دشمنان وحشت ایجاد می‌کند.
آيت الله مکارم شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی،‌ از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخشی از سخنان خود با تأکید بر وحدت میان حوزه و دانشگاه گفت: دشمن به دنبال ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه است.

 

وی افزود: در گذشته همچنین دشمنان از این‌که حوزه و دانشگاه دست به دست هم بدهند وحشت می‌کردند، اکنون نیز باید کاری کرد که وحشت دشمن بیشتر شود، دشمنان به دنبال سست کردن رابطه حوزه و دانشگاه هستند.

 

این مرجع تقلید با بیان این‌که باید رفت و آمد میان حوزویان و دانشگاهیان بیشتر شود، بیان داشت: باید دور هم بنشینم و صحبت کنیم، گاهی به سبب این‌که دور هم نشسته و صحبت نمی‌کنیم سوء ظن ایجاد می‌شود.

 

وی ادامه داد: وقتی کنار هم نشست و صحبت کنیم راه سوء ظن نیز ایجاد نمی‌شود؛ امیدواریم حوزه و دانشگاه دست به دست هم بدهند، هر دوی این نهادها تأثیر گذار بوده و طالب علم هستند، دشمنان إن شاء الله نخواهند توانست اختلاف ایجاد کنند./993/پ203/ج

ارسال نظرات