۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۶۴۳۹

تجلیل از خبرگزاری رسا در همایش وقف و رسانه مازندران

خبرگزاری رسا ـ همزمان با برگزاری همایش وقف و رسانه از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برتر در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف تجلیل شد.
خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، همایش وقف و رسانه امروز با حضور مدیران ارشد استانی و اصحاب رسانه استان در آستانه امامزاده عباس(ع) مرکز استان برگزار شد و از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برتر در تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف تجلیل به عمل آمد.

 

این همایش با حضور حجت‌الاسلام ستارعلیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز مازندران، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مازندران، معاونان و مدیران ستادی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، اعضای خانه مطبوعات و همچنین خبرنگاران استان برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، بررسی چالش‌های روبروی سنت ماندگار وقف، ترویج فرهنگ وقف با مشارکت رسانه‌ها و معرفی آنها به مردم از اهداف برگزاری همایش وقف و رسانه در مازندران بود.

 

در این مراسم با اهداء لوح سپاسی از خبرگزاری رسا به عنوان رسانه برگزیده در ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تجلیل شد.

 

در بخشی از لوح تقدیر آمده است: سنت ماندگار وقف، ارتباط عمیق با اندیشه های ناب دینی و فطرت انسانی دارد، یقیناً ترویج و تبلیغ این فرهنگ غنی می تواند در پویایی اندیشه های بشری کمک نماید و حیاتش را جاودانه سازد و نام او را ابدی و اثرگذار نماید.

 

بی تردید در دنیای امروز نیز میراث عظیم وقف با تدبیر، همت بلند همه خادمان و دلسوزان در رسانه جمعی می تواند سرشار از معنویت، شکوه و پیشرفت را برای آیندگان به ارمغان و مسیر را معنوی تر کند.

 

بدوینوسیله از تلاش های بی دریغ و خدمات شایسته جنابعالی در عرصه آگاه سازی و رشنفکری اذهان عمومی نسبت به آثار و برکات سنت ماندگار وقف و تکریم امامزادگان و بقاع متبرکه، تجلیل و قدردانی بعمل می آید./950/پ203/ب1

ارسال نظرات