۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۲۳۶۴۵۱
نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق:

موکب حضرت معصومه در کربلا ثبت قانونی شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق با تقدیر از خدمات شایسته مسؤولان و خادمان موکب حضرت معصومه(س) به زائران در ایام اربعین حسینی، ثبت قانونی این موکب را در شهر مقدس کربلا ضروری خواند و از آن‌ها خواست در این زمینه اقدام‌های قاناونی را دنبال کنند.
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ديدار پارچه باف، مسؤول موكب حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی،نماینده بعثه‌‌ مقام معظم رهبری در عراق در دیدار پارچه باف، مسؤول موکب حضرت معصومه(س) که خدمات شایسته‏ای را در ایام اربعین حسینی به زائران آن حضرت ارائه داده است، بر ثبت قانونی این موکب در شهر مقدس کربلا تأکید کرد.

 

مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق همچنین مشارکت مردم در خدمات رسانی به زائران در موکب حضرت معصومه(س) را موفقیت آمیز دانست و افزود: هرچه فعالیت‌های موکب به مردم واگذار شود، موجب خدمات گسترده‌تر و بهتر می‌شود.

 

وی با اشاره به اهمیت ویژه و ظرفیت‌های عظیم عتبات عالیات در کشور عراق، گفت: زیارت امام حسین(ع) فضیلت، آثار و برکات بسیار زیادی دارد و مردم علاقه وافری به آن دارند، باید هرچه در توان داریم به کار گیریم تا شرایط زیارتی روان و آسان را برای آنان به ویژه جوانان فراهم سازیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی با تشکر از فعالیت‌ها و خدمات مسؤولان موکب حضرت معصومه (س) به زائران در ایام اربعین حسینی، برنامه ریزی بهتر برای ارائه خدمات بیشتر به زائرانی که از قم به کربلای معلی سفر می‌کنند را سبب خیر و برکت برشمرد.

 

پارچه باف نیز در این دیدار با بیان اینکه موکب حضرت معصومه(س) در کربلا بیش از 5 هزار زائر را پذیرایی کرده و اسکان داده است، خدمت به زائران اباعبدالله الحسین(ع) را افتخار دانست و از حمایت مراجع تقلید و علما از آغاز به کار این موکب خبر داد./840/د101/ب6

ارسال نظرات