۲۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۲۳۶۵۰۸
رییس شبکه جهانی العالم:

غرب درصدد ممانعت از تمدن سازی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ سید احمد سادات گفت: غرب به خوبی دریافته است که جمهوری اسلامی به دنبال تمدن سازی است از این رو توطئه های خود را متناسب با جلوگیری از تحقق این هدف طراحی می کند.
غرب درصدد ممانعت از تمدن سازی نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید احمد سادات، رییس شبکه جهانی العالم، صبح امروز در سیزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها که همزمان با روز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار شد، گفت: در بخش برون مرزی صداوسیما شبکه های مختلفی از جمله شبکه جهانی «العالم» راه اندازی شد که در ابتدای کار از هشت ماهواره در قاره های مختلف جهان  و حتی در عراق از فرستنده های زمینی هم قابل دریافت بود.

 

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در مقاطع مختلف به خصوص در شرایط استعمار فرانو توانسته خود را در جهان مطرح کند، افزود: در دوره ای که پس از پشت سر گذاشتن دوره های استعمار کهنه تا جنگ جهانی دوم و استعمار نو تا پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن فروپاشی اتحادیه جماهیر شوروی نظام تک قطبی با محوریت آمریکا شکل گرفته بود و مستکبران انواع تلاش ها را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی به کار گرفتند، جمهوری اسلامی خود را مطرح کرد و امروز شرایطی رقم خورده که روزانه بیش از 700 پژوهشکده آمریکا اخبار ایران را مورد بحث قرار می دهند.

 

سادات خاطرنشان کرد: پژوهشگران آمریکایی به خوبی دریافته اند که جمهوری اسلامی به دنبال تمدن سازی است و متناسب با آن تصمیماتی اتخاذ کردند.

 

وی افزود: در سال 2003 و در حالی که دو گروه بعثی ها و شیعیان در عراق فعال بودند، خود بعثی ها و صدام  جریانی را بنا نهادند که امروز آن ها را تحت عنوان داعش می شناسیم و صدام با استفاده از موج منطقه، جهادی ها را جذب کرد.

 

رییس شبکه جهانی العالم با اشاره به پیگیری های رسانه ای انجام شده توسط خود و همکارانش، گفت: MI6، سازمان سیا و موساد نقش اساسی را در به هم ریختن منطقه و ترویج داعشیزم ایفا کردند که در یکی از این اقدامات، «البغدادی» را به بهانه ای وارد زندان «بوکا» در اطراف بصره کردند که یک عضو القاعده در آن جا هم سلولی اش بود، سپس دو سال او را پنهان کردند و مجددا به صحنه برگرداندند.

 

وی با بیان این که مجروحان داعش علناً در اسرائیل درمان می شوند و اسرائیل ابایی از این اقدام ندارد، اظهار کرد: ما در پیگیری های مان برای کشف منشأ انتشار پیام های داعش به شش نقطه در انگلیس رسیدیم که کل این پیام ها را منتشر می کنند و لازم به تأکید است که نفوذ انگلیس در این پرونده بیش از آمریکا است./820/پ203/ب5

 

ارسال نظرات