۲۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۳۶۵۵۸

مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بسیج رسانه و گفتمان ولایت در مشهد برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ عضو ستاد مرکزی این همایش، با بیان این که نشست ها و گردهمایی ها برای پاسخ به این سوال ها برگزار می شود، افزود: با تشریک مساعی و هم افزایی و نیز با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها در برابر دشمن قرار بگیریم و گامی به جلو برداشته و از دفاع به حمله روی آوریم و اهداف جمهوری اسلامی ایران را آن طریق پیگیری کنیم.
مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بسیج رسانه و گفتمان ولایت در مشهد برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مسعود بصیری، ریس سازمان بسیج رسانه در اختتامیه دوازدهمین  همایش بین المللی بسیج، رسانه و گفتمان ولایت که پیش از ظهر امروز در سالن‌های همایش آستان قدس رضوی، با حضور زرقامی، رییس سابق صدا و سیما، برگزار شد، گفت: حضور و جمع شدن اصحاب رسانه و بسیج نشاندهنده درک فرهنگی است که به هم افزایی و تشریک مسایی اهمیت می دهد و نیز به دفاع مقدس کمک کرد که در مقابل همه ارتش های جهان بایستد.

 

وی، با اشاره به این مطلب که امروز جنگ اصلی در حوزه تبلیغات و رسانه است، تصریح کرد: دشمن با تمام قدرت؛ اهداف جمهوری اسلامی ایران را مورد هدف قرار داده است و تمام تلاش خود را به کار بسته است تا صدای حقانیت جمهوری اسلامی ایران به گوش دنیا نرسد.

 

بصیری، اظهار کرد: سوال اساسی این است که ما در برابر این هجمه ها چه کاری انجام می دهیم و با چه راهکارهایی در مقابل این حمله های استکبار  به مقابله می پردازیم.آیا حرف حق نداریم؟ و یا جهان تحمل شنیدن ندارد؟ و یا این که ما قادر نبودیم جبهه پر قدرتی تشکیل دهیم که حرف اسلام را به خوبی انتقال دهد؟

 

عضو ستاد مرکزی این همایش، با بیان این که نشست ها و گردهمایی ها برای پاسخ به این سوال ها برگزار می شود. افزود: با تشریک مساعی و هم افزایی و نیز با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها در برابر دشمن قرار بگیریم و گامی به جلو برداشته و از دفاع به حمله روی آوریم و اهداف جمهوری اسلامی ایران را آن طریق پیگیری کنیم.

 

محمد خدادی، مدیر عامل خبرگزاری ایرنا، در این مراسم گفت:  بسیج، رسانه و گفتمان ولایت، حرف امروز جمهوری اسلامی ایران است و بسیج و رسانه در خدمت انقلاب باید باشد.گفتمان انقلاب اسلامی مشکل تکنولوژی و شنیدن ندارد بلکه باید دانش را به مهارت تبدیل کنیم و مهارت را نیز بومی  کنیم و جبهه ای که با آن روبرو هستیم را درک کنیم. در زمان دفاع مقدس جبهه  روشن بود اما امروز این حوزه پیچیده شده است .

 

وی با بیان این که در جبهه امروز باید تلاش، دقت و مهارت را افزایش داد افزود: باید ببینیم چقدر توان تولید اطلاعات را داریم و نیز به زبان های دنیا تسلط داشته باشیم و در بیان خبرها مخاطب محور عملکرد باشد و جامعه شناسی داشته باشیم و بر اساس آن پیام تولید کنیم.

 

در این مراسم از ضرغامی و فعالان بسیج رسانه تقدیر به عمل آمد./1310/پ202/ب6

ارسال نظرات