۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۲۳۶۶۶۹
رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خبرداد؛

فعالیت بیش از 170 مبلغ در دهه آخر صفر در بروجرد

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از استقرار بیش از 170مبلغ خواهر و برادر به مناسبت دهه پایانی ماه صفر در این شهرستان خبر داد.
اعزام مبلغان

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در دهه آخر صفر امسال 172 نفر از مبلغان خواهر و برادر در مناطق گوناگون بروجرد مشغول تبلیغ هستند.

وی با بیان این که مبلغن بومی در کنار مبلغان غیر بومی مشغول فعالیت هستند، افزود: این تعداد مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، هجرت، ائمه جماعات مساجد، اعزام شده اند.

حجت الاسلام جعفرپور یادآور شد: مبلغان اعزامی  در مساجد، حسینیه ها، هیأت مذهبی، منازل، سقاخانه ها و در مناطق شهری و روستایی مشغول فعالیت فرهنگی و تبلیغ دین مبین اسلام هستند.

وی در ادامه با گرامی‎داشت هفته وقف تصریح کرد: ترویج و تبلیغ در راستای وقف از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی در این ایام است.

رییس تبلیغات اسلامی بروجرد خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، سخنرانی، روضه خوانی، مرثیه سرایی، بیان احکام و معارف دینی، برگزاری کلاس های آموزش قرآن کریم از برنامه های شبکه تبلیغ در دهه پایانی صفر است.

حجت الاسلام جعفرپور با بیان این که از این تعداد مبلغ اعزامی در بروجرد 50 نفر مبلغان خواهر هستند، عنوان داشت: حضور خواهران مبلغ در عرصه های تبلیغی، بهترین فرصت جهت تبیین معارف اهل بیت(ع) برای مخاطبان خواهر است.

وی با بیان این که حضور خواهران مبلغ، زمینه را جهت اصلاح ترویج معارف اهل بیت(ع) و تبیین معارف اصیل اسلامی فراهم می‌کند، یادآور شد: حضور خواهران مبلغ فضا را برای برخی که بدون تخصص و خارج از قاعده تبلیغی، در برخی مجالس بانوان اجرای برنامه می‌کنند، نامناسب می‌کند./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات