۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۲۳۶۷۶۶
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

الهام بخش بودن ملت ایران خطری بزرگ برای غرب است

خبرگزاری رسا ـ نقدی با بیان این که استکبار پیامی برای دنیا ندارد، و جمهوری اسلامی ایران الهام بخش برای مردم جهان است، گفت: راه نجات از بن بستی که لیبرال دموکراسی غرب برای مردم دنیا به وجود آورده اسلام و جمهوری اسلامی ایران است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، در جمع خبرنگاران در  حاشیه دوازدهمین همایش بین اللملی بسیج رسانه و گفتمان ولایت که 28 آذر در مشهد، برگزار شد، گفت: اربعین یک حرکت مردمی بود که دشمنان جهان اسلام را مأیوس کرد، آراء  مردم نشان می دهد که اگر راه‌ها باز بود و امکانات حمل و نقل مهیا بود شاهد گردهمایی 200 میلیون نفر بودیم.  

 

وی، با بیان این که این آراء، افکار عمومی امت اسلام است، تصریح کرد: این حضور مردمی بر همه تلاش هایی که در برابر امت اسلام صورت می گیرد، خط بطلان می کشد.  

 

نقدی، در خصوص حادثه 9 دی 88 گفت: دشمن باید از مواردی که از زمان پیروزی انقلاب رخ داده است عبرت بگیرند. از هر نظر ملت را در این سالها آزمایش کرده اند تا توطئه بچینند و انقلاب را منحرف کنند و به شکست بکشانند که نتیجه ای جز کارنامه سیاه برای آن ها باقی نمانده است. 

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان این که این روز باید گرامی داشته شود، اظهار کرد: این روز برنامه های خاص خود را دارد و باید حادثه بزرگی که از سوی ملت در این روز رقم خورد یادآوی شود و بهتر است مسیر را اصلاح کنیم و در کنار یکدیگر برای پیشرفت انقلاب و ایستادگی در برابر آمریکا متحد شویم. 

 

نقدی در خصوص انعکاس، خبری از رسانه های غربی در رابطه با فردی ایرانی الاصل، که اقدام به گروگان گیری در استرالیا می کند و او را یک داعشی می دانند، تصریح کرد: پخش این اخبار به علت الهام بخش بودن ملت اسلامی ایران است که خطری بزرگ برای غرب محسوب شده است.

 

وی، با بیان این که استکبار پیامی برای دنیا ندارد، افزود: راه نجات از بن بستی که لیبرال دموکراسی غرب برای مردم دنیا به وجود آورده است از منظر بیشتر مردم دنیا، اسلام و جمهوری اسلامی ایران است بنابراین برای این که خدشه ای به این انقلاب وارد کنند، گاهی سناریو می نویسند که برخی از این موارد اتفاقی خاص نیست و در هر جایی ممکن است بروز کند.

 

نقدی، در خصوص حادثه گروگان گیری استرالیا، گفت: به نظر می رسد آن چه در استرالیا اتفاق افتاد یک نمایش بود، فردی را خودشان برده بودند و بهره برداری سیاسی از او کردند و هنگامی که تاریخ مصرفش گذشت، او را کشتند./1310/پ202/ب4

ارسال نظرات