۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۲۳۶۹۳۶
نماینده مردم نور در مجلس:

خدمت به مردم دغدغه مدیران در جامعه اسلامی باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با تاکید بر این که خدمت به مردم دغدغه مدیران در جامعه اسلامی باشد، گفت: مدیرانی از آبروی خود مایه می گذارند و شب و روز تلاش دارند تا سرزمینی آباد داشته باشیم.
عبدالوحيد فياضي، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، امروز در جمع مدیران شهرهای نور و ایزدشهر با اشاره به این که همه ما خدمتگذار بی منت به مردم هستیم، گفت: باید اهتمام ارزنده ای در راستای رفع مسائل و مشکلات مردمی وجود داشته باشد.

 

وی با تاکید بر این که خدمت به مردم دغدغه مدیران در جامعه اسلامی باشد، افزود: مدیرانی از آبروی خود مایه می گذارند وشب و روز تلاش دارند تا سرزمینی آباد داشته باشیم.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هویت وشخصیت ما براین است که خدمتگذار صادق، پاک ودرست کردار برای مردم باشیم که در این عرصه باید با تمام توان حرکت کنیم.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس ادامه داد: امروز کسانی که به عنوان منتخبان مردم از شوراهای اسلامی تا نماینده مجلس و دیگر عرصه ها رأی اعتماد گرفتند باید خدمتگذار مردم باشند و اگر غیر ازاین باشد امروز یا فردا از چشم مردم دور خواهندشد و روزی فرا می رسد که دست آنان رو می شود.

 

وی با بیان این که بنده به عنوان نماینده مردم در مجلس در عزل و نصب شهرداری ها که غیر مسؤولانه است دخالت نمی کنم، گفت: فعالیت های ما باید براساس قانون بوده و برخی از افراد نباید به طور غیر مستقیم در عزل و نصب ها دخالت کنند.

 

فیاضی با اشاره به این که باید حمایت از مدیران در عرصه های مختلف صورت گیرد، بیان داشت: اگر بنده به عنوان نماینده مجلس از شهردار شهر خود حمایت نکنم فردی خائن خواهم بود و دلیلش این است که همه ما فرزندان انقلاب هستیم.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان این که همه ما وام دار خون های پاک شهدا هستیم، افزود: باید ادامه دهنده آرمان های والای این بزرگواران بوده و راه آنان را به درستی ادامه دهیم.

 

حجت الاسلام رحمت الله حاجی زاده امام جمعه ایزدشهر نیز در این دیدار با اشاره به آموزه های دینی برای خدمت گذاری به مردم، گفت: آن چیزی که سبب می شود یک شهر پیشرفت کند اتحاد، همدلی وهمزبانی است و اگر غیر ازاین باشد مردم شهر خسران خواهند دید.

 

 وی افزود: همه باید به یک دید نگاه شده و آن چیزی که برای ما ملاک است قانون بوده و همه مردم باید دربرابر قانون مساوی باشند.

 

امام جمعه ایزدشهر، یادآورشد: امروز خدمت کردن به مردم یک فرصت بوده و نباید مدیران از این امر غافل باشند که باید در عرصه های فرهنگی گام های ارزشمند و والایی برداشته شود.

 

حجت الاسلام حاجی زاده در پایان تصریح کرد: تا زمانی که فرصت است انسان باید قدر لحظات را دانسته و استفاده شایسته ای از آن داشته باشد./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات