۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۰۶:۳۵
کد خبر: ۲۳۶۹۴۰
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

فتنه گران و حامیان آنها خود را به خواب زده‌اند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که فتنه گران و حامیان آنها خواب نیستند بلکه خود را به خواب زده اند، گفت: مردم ولایی و متعهد ایران وقتی هجمه به ارزش ها را مشاهده کردند با تمام وجود به صحنه آمده و انزجار خود را از این جریان نشان دادند.
نيره اخوان بيطرف

نیره اخوان بی طرف، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در واکنش به عده ای از افراد که فتنه سال 88 را صرفا یک سوء تفاهم می دانند، تاکید کرد: این مساله با حقایق و واقعیات انطباق نداد.


وی گفت: همه می دانستند که مقصد این افراد کجاست، حتی بسیاری از کسانی که در زمان انتخابات مسئولیت حوزه های انتخاباتی این افراد را بر عهده داشتند بعد از انتخابات از مسیر سیاسی این افراد جدا شدند چون بر همه واضح بود که اینها از حد خواهند گذراند.


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: همانگونه که مشخص بود این عده کار را از حد گذراندند، اما توهین به مقدسات و جسارت به ارزش ها و هتک حرمت روز قدس و عاشورای امام حسین (ع) در باور کسی نمی گنجید.


اخوان بی طرف توهین به مقدسات و جسارت به ارزش ها را عامل شکسته شدن سکوت مردم و کشیدن خط بطلان بر سخنان و فعالیت های ضد انقلاب دانست و افزود: شیطان حد و حصری ندارد، زمان و مکان نمی شناسد وقتی پشت عنوان های حق طلبی یا شعار حقِ ما را باید گرفت پنهان می شود و هدف باطلی را دنبال می کند خط قرمزهای اصولی و اعتقادیش را نیز به فراموشی می سپارد.


نماینده مجلس شورای اسلامی درباره فتنه گران گفت: اگر آنها خواب بودند بیدار می شوند همه بدانید که اینها بیدارند ولی خودشان را به خواب زده اند تا حرف حق را نشنوند.


وی هتک حرمت عاشورای حسینی و ارزش های دینی از سوی فتنه گران را اقدامی نابخشودنی دانست و ادامه داد: مردم ولایی و متعهد ایران وقتی هجمه به ارزش ها را مشاهده کردند با تمام وجود به صحنه آمده و انزجار خود را از این جریان نشان دادند.


عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پایان گفت: مسؤولان در زمان های مختلف خود را بسنجند که چقدر اعمال شان با خواسته های رهبری مطابقت دارد؛ سعی کنند خود را کاملاً با فرمایشات رهبر معظم انقلاب تطابق داده و مطمئن باشند که این بهترین روش برای رسیدن به اهداف عالی نظام است./836/ت302/ج

ارسال نظرات