۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۳۶۹۶۳

دیدار رییس مجلس با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی با رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفت و گو کرد.
دکتر علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي ديدار دکتر لاريجاني با دبير کل جهاد اسلامي فلسطين

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر علی لاریجانی صبح امروز در سفارت ایران در بیروت با رمضان عبدالله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین دیدار و درباره برخی مسائل منطقه ای به گفت وگو پرداختند.
 

گفتنی است، رییس مجلس شورای اسلامی از روز گذشته سفر منطقه ای خود را کشورهای اسلامی جبهه مقاومت آغاز کرده است.

 

وی روز یکشنبه در دمشق با مقامات سوری از جمله بشار اسد رییس جمهور، نخست وزیر، وزیر امور خارجه، رییس مجلس و شمار دیگری از مقامات این کشور دیدار  و گفت وگو کرد.

 

دکتر لاریجانی در دیدارهای مختلف خود با مقامات سوری، با تجلیل از مقاومت و ایستادگی جانانه ملت و دولت سوریه در مقابل تروریست های تکفیری، تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در هر شرایطی از سوریه حمایت خواهد کرد و این مساله را پنهان نیز نمی کند.

 

رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان قرار است بعد از ملاقات با مقامات لبنانی، به کشور عراق سفر کند.

 

اظهارات رییس مجلس در جمع خبرنگاران در بدو ورود به لبنان

بر اساس این گزارش، دکتر علی لاریجانی در بدو ورود به این کشور در جمع خبرنگاران گفت: در این سفر قرار است درباره روابط دوجانبه و توسعه این روابط بحث شود.

وی ادامه داد: مسائلی که امروز در منطقه چه در سوریه و چه در لبنان و عراق در جریان است از یک پیچیدگی خاص برخوردار است و در این سفر در خصوص مبارزه با تروریسم نیز گفتگو خواهد شد.

دکتر لاریجانی همچنین گفت: هم اکنون برخی از جریان های تروریستی از دو منبع رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی منطقه تغذیه می کنند مهم این است که این تصور درباره موضوع تروریست که در منطقه عده ای از آن به طور تاکتیکی بهره برداری می کنند روش غلطی است در واقع آتشی را می افروزند و نمی توانند آن را خاموش کنند بنابراین باید با این گونه روش های غلط مبارزه کرد./924/د102/ج

 

ارسال نظرات